تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 19 فروردینماه 1388  

 

سرویس جست‌وجوی گوگل بومی‌تر می‌شود

 
 

غول موتور جست‌وجو به تازگی نتایج جست‌وجوی محلی در نقشه‌ها را به طور جهانی عرضه کرده که با ردیابی آدرس IP کاربر اطلاعات محلی مرتبط‌ تری با نتایج جست‌وجو فراهم کند. 

 
 

غول موتور جست‌وجو به تازگی نتایج جست‌وجوی محلی در نقشه‌ها را به طور جهانی عرضه کرده که با ردیابی آدرس IP کاربر اطلاعات محلی مرتبط‌ تری با نتایج جست‌وجو فراهم کند.

به گزارش ایسنا، گوگل در اقدامی که ممکن است جنجال‌برانگیز باشد در وبلاگ رسمی خود فاش کرد که با تطبیق کاربر به مکان جغرافیایی گسترده، اطلاعات نتایج جست‌وجو را بومی‌ترمی‌کند.

بر اساس این پست ارسال شده، اگر کاربر در تقاضای جست‌وجو محل خود را مشخص کند، نتایجش اغلب برروی نقشه نشان داده می‌شود اما این شرکت دریافته است که کاربران بیش‌تر اوقات جست‌وجوهای ساده‌تری مانند رستوران‌ها یا دندانپزشکی را بدون مشخص کردن مکان خود انجام می‌دهند اما اکنون هنگامی که کاربران در گوگل جست‌وجو می کنند، این موتور جست‌وجو حدس می‌زند که آن‌ها در کجا هستند و نتایج نزدیک به آن‌ها را نشان می‌دهد.

طبق این گزارش، گوگل محل کاربران را با استفاده از آدرس‌های IP یا تنظیمات مکان تعیین شده توسط کاربر ردیابی خواهد کرد اما با توجه به جنجال به وجود آمده بر سر سرویس Google Latitude که محل کاربران را به طور دقیق‌تری نشان می‌دهد ممکن است بسیاری از افراد ترجیح دهند اصلا ردیابی نشوند.

لازم به ذکر است که ردیابی افراد از طریق آدرس IP آن‌ها نه مورد جدیدی به شمار می‌رود و نه کاملا دقیق است و تبلیغات کنندگان اغلب با استفاده از مکان IP سعی می‌کنند تبلیغات بومی‌تری را نمایش دهند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed