تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: رادیو

تاریخ ارسال: سه شنبه، 18 فروردینماه 1388  

 

شعار جشنواره رادیو: «رادیو برای همه، در همه جا»

 
 

بهار رادیو در ایران، اردیبهشت ماه است، چهارم اردیبهشت روز تولد رادیو در ایران و این ماه، موسم برگزاری جشنواره بین‌المللی رادیو است. 

 
 

بهار رادیو در ایران، اردیبهشت ماه است، چهارم اردیبهشت روز تولد رادیو در ایران و این ماه، موسم برگزاری جشنواره بین‌المللی رادیو است. ایران به عنوان کشوری با سابقه در زمینه تأسیس رسانه رادیو، پس از انقلاب اسلامی، صاحب یکی از مهمترین جشنواره‌های بین‌المللی رادیویی در جهان شد. امسال دهمین دوره این جشنواره و همچنین دومین اجلاس جهانی رادیو 28 و 29 اردیبهشت در تهران با شعار «رادیو برای همه، در همه جا» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا،‌ مسعود احمدی افزادی دبیر این جشنواره و مدیر شبکه جوان درباره ویژگی شعار امسال گفت: در واقع این شعار اشاره به جامعیت و فراگیری این رسانه دارد و در زمان کنونی فقط در مورد رادیو مصداق دارد و همین نکته وجه افتراق رادیو با دیگر رسانه‌هاست که «برای همه و در همه جا» حرفی برای گفتن دارد.

وی درباره تفاوت بخش‌های جشنواره دهم با قبل گفت: امسال سعی شد براساس نظرات شرکت‌کنندگان و پیشنهادهای اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه بخش‌های رقابتی تنظیم شود. این جشنواره با محورهایی در دو بخش اصلی و ویژه آغاز به کار کرده و کوشش شده با توجه به ویژگی اطلاع‌رسانی رادیو، ایجاز و جذابیت اصل قرار گیرد. به عنوان مثال در بخش نمایش، تنها آثار 5 دقیقه‌ای پذیرفته شده‌اند.

از طرف دیگر بخش ویژه برنامه‌های ابتکاری به جشنواره اضافه شده که به برنامه‌های خارج از فرم‌های کلاسیک رادیویی توجه دارد. در بخش اجلاس جهانی رادیو هم استقبال ویژه‌ای شده و مقالات متعددی درباره رادیو و مسائل مربوط به آن، به دبیرخانه رسیده است. تاکنون 700 گروه رسانه‌ای جهان شناسایی شده و با 50 مرکز معتبر مکاتبه شده است. چند دانشگاه بزرگ ایران؛ تهران، علامه طباطبایی، امام صادق(ع) و آزاد اسلامی در کنار دانشکده تخصصی صداوسیما حضور فعال در این بخش خواهند داشت.

احمدی درباره انتخاب شهر تهران برای جشنواره دهم رادیو گفت: یکی از مشکلات سال‌های گذشته محدودیت امکانات و جا بود که برخی از میهمانان چندان راضی نبودند از این رو تهران برای برگزاری جشنواره انتخاب شد. در عین حال برای مهمانان خارجی سفر به برخی شهرهای تاریخی ایران در نظر گرفته شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed