تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 15 فروردینماه 1388  

 

روپرت مرداک روزنامه‌ها را به پولی کردن محتوای آنلاین فراخواند

 
 

روپرت مرداک که شرکت رسانه‌یی نیوزکورپ آن مالک یکی از معدود روزنامه‌های آمریکایی است که از مردم بابت خواندن خبر در اینترنت پول می‌گیرد، اظهار کرد: روزنامه‌های بیشتری برای استمرار حیات به این عمل مشابه اقدام خواهند کرد.  

 
 

روپرت مرداک که شرکت رسانه‌یی نیوزکورپ آن مالک یکی از معدود روزنامه‌های آمریکایی است که از مردم بابت خواندن خبر در اینترنت پول می‌گیرد، اظهار کرد: روزنامه‌های بیشتری برای استمرار حیات به این عمل مشابه اقدام خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، مرداک که وال استریت ژورنال و داوجونز، شرکت مادر آن را در سال 2007 خریداری کرد معتقد است: تبلیغات آنلاین که بیشتر ناشران ‌آمریکایی امیدوارند کاهش درآمد تبلیغاتی در بخش چاپی آن‌ها را جبران کند، هزینه‌ها را پوشش نخواهند داد.

وی که در رویداد سالانه صنعت تلویزیون کابلی Cable Show سخنرانی می‌کرد با بیان اینکه خواندن رایگان اخبار در وب تغییر خواهد کرد، به نیویورک تایمز، رقیب اصلی وال استریت ژورنال به عنوان مثال اشاره کرد. تایمز یکی از معروف‌ترین وب سایت‌های روزنامه در آمریکا است اما همچنان نمی‌تواند هزینه‌هایش را با تبلیغات‌ آنلاین جبران کند.

امپراتوری روزنامه مرداک شامل نیویورک پست، تایمز لندن و نشریه‌های دیگری در انگلیس و استرالیاست که به طور رایگان در اینترنت قابل دسترس هستند اما ژورنال سال‌ها پیش از خریداری شدن توسط نیوزکورپ برای دسترسی به وب سایتش هزینه دریافت می‌کرد.

وال استریت ژورنال از خوانندگان برای دسترسی به وب سایتش هزینه دریافت می‌کند. هنگامیکه مرداک برای نخستین بار کنترل این نشریه را به دست گرفت، مدیران نیوزکورپ و داوجونز درنظر داشتند این سایت را رایگان کنند اما تشخیص دادند پولی نگه داشتن آن برای بیشتر محتواها اما نه همه آن‌ها بهتر است اما کاهش رشد درآمد تبلیغات آنلاین ناشران را به تفکر دوباره در مورد امکان دریافت هزینه در قبال دسترسی به اخبار واداشته است.

در حالیکه زمان در حال سپری شدن است برخی از ناشران آمریکایی مانند تریبون برای حمایت در برابر ورشکستگی درخواست داده‌اند و ناشران دیگری مانند هرست و EW Scripps به تعطیل کردن روزنامه‌های شهرهای بزرگ مبادرت کرده اند؛ ناشران دیگر نیز همچنان کارمندان را مرخص کرده، پرداخت‌ها را کاهش داده و هزاران نفر از کارمندانشان را بازخرید یا اخراج می‌کنند.

بر اساس این گزارش ناشران حتی با وجود کاهش هزینه‌ها، به دنبال راه‌هایی برای جلب افراد بیش‌تری برای خواندن و پرداخت پول برای اخبار هستند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed