تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تکنولوژی‌های همراه

تاریخ ارسال: دوشنبه، 26 اسفندماه 1387  

 

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران: سرعت سرویس GPRS چهار برابر می‌شود

 
 

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: تا پایان سال جاری کل کشور تحت پوشش اینترنت تلفن همراه " GPRS " و پیام چند رسانه‌ای " MMS " همراه اول قرار می‌گیرند و سرعت سرویس gprs با ارتقا به نسل بعد چهار برابر می‌شود.  

 
 

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: تا پایان سال جاری کل کشور تحت پوشش اینترنت تلفن همراه " GPRS " و پیام چند رسانه‌ای " MMS " همراه اول قرار می‌گیرند و سرعت سرویس gprs با ارتقا به نسل بعد چهار برابر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، وحید صدوقی امروز " دوشنبه "در نشست خبری ضمن بیان این مطلب درباره شبکه پیامک همراه اول اظهار داشت: در حال حاضر، ظرفیت پیامک در شبکه تلفن همراه به حدود 30 میلیون نفر رسیده است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در خصوص جایگاه شرکت ارتباطات سیار در سطح منطقه تأکید کرد: در میان 148 اپراتور فعال در سطح منطقه خاور میانه ، رتبه شرکت ارتباطات سیار ، از نظر تعداد مشترکان دوم و از نظر سیم کارت های دائمی مقام نخست را دارد .

وی تأکید کرد : از نظر تعداد مشترکان ارتباطات سیار در میان 700 اپراتور فعال دنیا ، رتبه 28 را به خود اختصاص داده است.

صدوقی با اشاره به تعداد مشترکان همراه اول، اظهار داشت: مشترکان همراه اول به بیش از 31 میلیون نفر رسیده که در سال جاری بیش از هفت میلیون سیم کارت به متقاضیان ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه با تلاش تمامی همکاران و حمایت های دولت ، همراه اول در سی امین سالروز انقلاب اسلامی تعداد مشترکان خود را به 30 میلیون نفر رساند، اظهار داشت: در حال حاضر 17هزار و 71 سایت BTS در کشور راه اندازی شده که نسبت به سال گذشته با 58 درصد رشد همراه است.

صدوقی با اشاره به روند توسعه شبکه همراه اول توسط پیمانکاران عمومی (GC) گفت : از میان چهار هزار و773 سایت که در راستای توسعه فاز سوم شبکه باید توسط این پیمانکاران راه اندازی می شد، حدود چهار هزار و 106 سایت راه اندازی شده است و به طور کلی می توان گفت ، 86 درصد از قرارداد GC ها به اتمام رسیده است.
وی با بیان اینکه "این قرارداد یکساله حدود چهار سال به طول انجامید "، ادامه داد :با یکی از این پیمانکاران تسویه حساب کامل شده و با پیمانکار دیگر نیز تا اردیبهشت ماه سال آینده تسویه حساب می شود.

وی همچنین به توسعه فاز سه شبکه همراه اول توسط پیمانکاران استانی اشاره کرد و گفت : طی یکسال گذشته 90 پیمانکار در 29 استان حدود 1600 سایت BTS راه اندازی کردند و در راستای فاز چهارم توسعه نیز 624 سایت راه اندازی شد.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه "طبق فاز چهارم توسعه شبکه همراه اول شرکت های داخلی باید برای شش میلیون مشترک ظرفیت ایجاد کنند "، تصریح کرد : کنسرسیوم توسعه ارتباطات سیار تا زمان حاضر 10 درصد قرار داد خود را تحویل داده است.
وی سپس به توسعه پوشش جاده های اصلی کشور اشاره کرد و گفت : تا پایان تیرماه صددرصد جاده های کشور تحت پوشش کامل شبکه همراه اول قرار خواهند گرفت و در این خصوص 1111 سایت BTS در دست راه اندازی داریم و یک تا سه سایت نیز برای توسعه پوشش تکرار کننده های جاده ای در نظر گرفته ایم.

صدوقی با بیان اینکه "بخش عمده ای از توسعه پوشش سایت های پرظرفیت تهران طی سه ماه آینده محقق خواهند شد " ، اظهار داشت : صد در صد شهرهای کشور و 37 هزار کیلومتر از جاده های اصلی و فرعی تحت پوشش شبکه همراه اول قرار دارد و مراکزSMS همراه اول نیز برای 30 میلیون مشترک ظرفیت سازی شده است.

صدوقی در عین حال با اشاره به روند رشد تعداد مشترکان همراه اول طی دو سال اخیر، اظهار داشت: در سال 86 ، 9 میلیون و صد هزار سیمکارت واگذار شده است که 930 هزار سیمکارت آن مربوط به سیمکارت های دایمی بود. در سال 87 شش میلیون و 800 هزار سیمکارت به متقاضیان ارایه شد که از این تعداد 320 هزار سیمکارت دایمی و 6.5 میلیون سیمکارت اعتباری بود.

وی با تاکید بر اینکه طی هفته جاری 500 هزار سیمکارت همراه اول به متقاضیان واگذار می شود ، اضافه کرد : با این واگذاری آمار عرضه سیکارت های همراه اول در سال جاری از 7.5 میلیون مشترک عبور خواهد کرد.

وی شمار مشترکان همراه اول را 31 میلیون و310 هزار نفر عنوان کرد که از این تعداد 5/16 میلیون نفر مشترک سیمکارت دائمی و 14 میلیون و700هزار نفر مشترک سیمکارت اعتباری هستند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار با بیان اینکه "این شرکت با 238 اپراتور در 105 کشور جهان ارتباط رومینگ دارد " ، یاد آور شد : درصد میزان موفقیت مکالمه از 85 درصد در اردیبهشت ماه به 88 درصد در حال حاضر رسیده است.

صدوقی مشکلات اخیر اختلال در شبکه همراه اول را مربوط به تداخل فرستنده های غیرمجاز در باند 1800 عنوان کرد وگفت: با بروز این معضل 50 درصد کانال های باند 1800 و 10 تا 9 درصد مراکز BSC دچار اختلال شد که این مشکل در روز 19 اسفندماه برطرف گردید.

به گفته مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار، "درصد قطع مکالمات در این شبکه از 75/2 به 4/2 درصد رسیده و امید می رود در سال آینده این میزان به کمتر از دو درصد برسد. "
صدوقی ادامه داد: جایگاه همراه اول در منطقه از نظر تعداد مشترکین دایمی اول و از نظر مشترکین اعتباری دوم است و این در حالیست که همراه اول از نظر تعداد مشترکین دایمی در دنیا رتبه دوم و از نظر کل مشترکین رتبه بیست و هشتم را داراست.
وی بیان اینکه "ارایه سرویس های GPRS و MMS در حال حاضر در 28 مرکز استان ممکن شده است "، افزود: تا پایان سال جاری کل کشور تحت پوشش GPRS و MMS همراه اول قرار خواهند گرفت و سرعت سرویس gprs با ارتقا به نسل بعد چهار برابر می‌شود.
به گفته صدوقی ، "رومینگ همراه اول با شماره بی سیم روستایی در شش استان و بیش از 9 هزار روستای کشور دایر است و این شرکت قصد دارد این میزان را به 15 هزار روستا برساند. "

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران از افزایش ظرفیت IN از 10 میلیون به 17 میلیون مشترک خبر داد و گفت: تا اردیبهشت ماه سال 88 این ظرفیت به 22 میلیون افزایش می یابد.

وی با تأکید بر اینکه طراحی شبکه برای 38 میلیون مشترک در حال انجام است، خاطرنشان کرد ، همراه اول با کمترین تبعات منفی در حال توسعه شبکه تهران است و امید می رود این نوسازی تا پایان فروردین به طور کامل انجام شود.

رضوی معاون نگهداری شرکت ارتباطات سیار ایران نیز در این نشست خبری درباره سایت شرینگ گفت: تعرفه این سایت آماده شده و 68 سایت در تهران برای این امر پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در پروژه 68 سایت شرینگ همراه اول با ایرانسل با تالیا و هر دو احتمال دارد سایت شرینگ داشت باشند.

محمد عطونی معاون بازاریابی همراه اول نیز درباره سرویس تیمچه نیز گفت: این سرویس یک پلتفرم است که سال آینده عرضه خواهد شد.

صدوقی مدیرعامل همراه اول نیز در خصوص انعقاد قرارداد با دانشگاه‌ها در زمانی که سهام شرکت به بورس عرضه شده است، گفت: شرکت ارتباطات سیار ایران هنوز یک شرکت دولتی محسوب می‌شود و طبق قوانینی مجلس یک درصد بودجه شرکت برای امر تحقیق باید اختصاص یابد.

صدوقی در پاسخ به سوال فارس مبنی بر ابهامات بیلینگ همراه اول با بیان اینکه قرارداد بیلینگ هر هفته در سطح بالای وزارت مورد بررسی قرار می‌گیرد، تاکید کرد: قرارداد بیلینگ که در سال 85 قرارداد آن امضا شد و رقم اجرا از 160 به 110 میلیارد تومان کاهش یافت، در اواخر سال گذشته به دستور وزارت ارتباطات اجرای با توافق صاایران ادامه یافت.
وی گفت: در این توافق صاایران 4 ماژول مربوط به بلینگ از جمله اینترکانکت را می‌بایست انجام می‌داد که اکنون 3 ماژول آن خاتمه یافته است.

صدوقی اظهار داشت: با جلسات متعددی که با صاایران داشتیم 5 ماژول دیگر نیز در پروژه بلینگ پیشنهاد داده شده که باید تکلیف آن مشخص شود. صاایران در بخش post paid و customer care توسط این شرکت انجام می‌شود.

وی گفت: در بخش IN و سیم‌کارت اعتباری بخشی از پروژه توسط هوواوی چین انجام می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed