تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مسائل صنفی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 25 اسفندماه 1387  

 

انجمنی با عنوان «انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایران» اعلام موجودیت کرد

 
 

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایران اعلام موجودیت کرد و اعضای هیئت مدیره آن مشخص شدند.  

 
 

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایران اعلام موجودیت کرد و اعضای هیئت مدیره آن مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایران روز گذشته طی مراسمی اعلام موجودیت کرد و پس از تصویب اساسنامه این انجمن اعضای هیئت مدیره و بازرسان آن انتخاب شدند.

بر اساس اساسنامه این انجمن 7نفر عضو هیئت مدیره، 3 نفر علی‌البدل به مدت 3 سال و یک بازرس و یک بازرس علی‌البدل به مدت یکسال انتخاب شدند.

در این مراسم که تعداد زیادی از روزنامه‌نگاران شرکت داشتند، مجمع عمومی انجمن با حضور بازرس وزارت کار و 15نفر کاندیدای عضویت در هیئت مدیره به نام‌های قمصریان از همشهری، عبدالرضا داوری از ایرنا، روح الله جمعه‌ای از ایرنا، رجبی‌شکیبا از سیب سبز، محمد مهاجری از خبر، زهرا عرب از روزنامه جام جم، مرتضی قمری وفا از روزنامه ایران، حسن کربلایی از خبرگزاری فارس و روزنامه رسالت، مهدی کیایی از باشگاه خبرنگاران جوان، خلیل خانی از روزنامه قدس، لاسجردی از خبرگزاری مهر و عباس درویش توانگر از خبرگزاری فارس، صالحی از برنا، کمال احمدی از کیهان، علی اکبری از روزنامه حمایت و 4 نفر به نام‌های سید مصطفی فرقانی از روزنامه کیهان، سلطانی و دهلوی از روزنامه حمایت و اکبرآبادی از روزنامه جام جم، کاندیدای انتخاب به عنوان بازرس در انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایران برگزار شد.

بر اساس این گزارش از میان این افراد از مجموع 250 برگه رای توزیع شده، 226 رای ماخوذه بود که 10رای آن باطل و 14 رای سفید بودند. در نهایت مهدی کیایی، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان با 105رای، عباس درویش توانگر، سردبیر خبرگزاری فارس با 87 رای، حسن کربلایی، معاون سردبیر روزنامه رسالت و دبیر استان های خبرگزاری فارس با 86 رای، مهدی قمصریان خبرنگار سیاسی روزنامه همشهری با 86 رای، روح‌الله جمعه‌ای، سردبیر خبرگزاری ایرنا با 68 رای، عبدالرضا داوری مسئول پژوهش خبرگزاری ایرنا با 66 رای و محمد مهاجری، عضو شورای سیاستگذاری روزنامه خبر با 64 رای به عنوان اعضای اصلی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایران و زهرا عرب، دبیر اجتماعی روزنامه جام جام با 62 رای، حسن لاسجردی سردبیر خبرگزاری مهر با 59 رای، کمال احمدی از روزنامه کیهان با 57 رای به عنوان اعضای علی‌البدل انجمن صنفی روزنامه نگاران انتخاب شدند.

همچنین مصطفی فرقانی از روزنامه کیهان با 75 رای به عنوان بازرس اصلی و حجت‌الله اکبرآبادی با 42 رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای هیئت موسس انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایران محمد مهاجری، تقی دژاکام، روح‌الله جمعه‌ای، زهرا عرب، عباس درویش توانگر، حسن کربلایی، حمیدرضا علی اکبری، حسن لاسجردی، مهدی کیایی و حمیدرضا رضازاده بودند.

هدف از شکل‌گیری این انجمن پیگیری امور صنفی جامعه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایران است. این انجمن سعی کرده بود با مشارکت روزنامه‌نگاران از روزنامه‌ها و خبرگزاری ها نفراتی را در هیئت مدیره عضو گیری کند که فراگیری لازم را در بین جامعه خبری داشته باشند. از جمله تفاوت‌های بارز این انجمن با انجمن‌های دیگر حضور فعال خبرنگاران خبرگزاری‌ها در آن است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed