تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: جمعه، 23 اسفندماه 1387  

 

یاهو در ژاپن قدرت‌مندتر از قبل باقی ماند

 
 

بر اساس آمار کام اسکار، شمار جست‌وجوهای انجامی در سایت‌های ژاپنی یاهو 13 درصد افزایش سال به سال یافته و این موتور جست‌وجو با 51.3 درصد سهم از جست‌وجوهای کاربران ژاپنی، همچنان در صدر بازار جست‌وجو در این کشور قرار دارد.  

 
 

بر اساس آمار کام اسکار، شمار جست‌وجوهای انجامی در سایت‌های ژاپنی یاهو 13 درصد افزایش سال به سال یافته و این موتور جست‌وجو با 51.3 درصد سهم از جست‌وجوهای کاربران ژاپنی، همچنان در صدر بازار جست‌وجو در این کشور قرار دارد.

به گزارش ایسنا، گوگل که مدت‌هاست در آمریکا موتور جست‌وجوی شماره یک است، در ماه سپتامبر شاهد کاهش سهم خود در بازار ژاپن از 39 درصد به 38.2 درصد بود. کل جست‌وجوهای انجام گرفته در سایت‌های گوگل در ماه ژانویه 5 درصد افزایش سال به سال داشت.

دارایی یاهو در سرزمین آفتاب تابان در حقیقت یک سهم 34 درصدی در سرمایه‌گذاری مشترک با سافت بانک است. شراکت ژاپنی یاهو یکی از همکاری‌های متعددی است که این شرکت در خارج از آمریکا دارد.

به گمان برخی از تحلیلگران، با توجه به این که یاهو به‌دنبال کسب پول نقد و کاهش هزینه‌ها در بحبوحه رکود تبلیغات است، ممکن است از برخی از این سرمایه‌گذاری‌ها خارج شود.

اما کارول بارتز، مدیر اجرایی جدید یاهو، اعلام کرده رشد بین‌المللی برای یاهو مهم است و با توجه به جدیدترین آمارهای سهم بازار، یاهوی ژاپنی یک یا دو مورد در مورد نحوه موفقیت در بازارهای بین‌المللی می‌داند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed