تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 22 اسفندماه 1387  

 

نگاهی به بازار تلویزیون همراه در آمریکا

 
 

آمریکایی ها علاقه زیادی به تماشای برنامه های تلویزیونی از طریق تلفن همراه دارند و در استفاده از این سرویس موبایلی مقام نخست را در جهان به خود اختصاص داده اند.  

 
 

تالیانیوز، تهیه و ترجمه آزاده ایلخانی - آمریکایی ها علاقه زیادی به تماشای برنامه های تلویزیونی از طریق تلفن همراه دارند و در استفاده از این سرویس موبایلی مقام نخست را در جهان به خود اختصاص داده اند.

به گزارش تالیانیوز به نقل از پایگاه اینترنتی "بیزینس وایر"، مطالعات در مورد وضعیت سرویس تلویزیون همراه در آمریکا انجام شده، نشان می دهد 78 درصد کاربران آمریکایی پیش بینی می کنند که تا سال 2010 تقاضا برای سرویس تلویزیون همراه و محتواهای ویدیویی افزایش یابد.

شرکت QuickPlay ارایه دهنده سرویس تلویزیون همراه در آمریکا روز گذشته نتایج دومین تحقیق سالانه خود را با موضوع تلویزیون همراه اعلام کرد و در این تحقیق یکهزار کاربر آمریکایی 18 تا 35 ساله به صورت آنلاین مورد نظر خواهی قرار گرفتند.
78 درصد این کاربران اعلام کردند ، تمایل زیادی برای به روز کردن سرویس های تلویزیون همراه و ویدیوهای موبایلی دارند و پیش بینی کردند تا سال 2010 این تقاضا در بین کاربران افزایش می یابد.

تعداد کاربرانی که تلویزیون و فایل های ویدیویی را از طریق تلفن همراه تماشا می کنند، در سال های 2008 تا 2009 میلادی در 35 درصد ثابت باقی مانده است و 58 درصد کاربرانی که کمتر به سراغ این سرویس می روند علت آن را هزینه های بالای آن اعلام کرده اند.

46 درصد کاربران اعلام کرده اند که ارایه سرویس های جدید تلویزیون همراه و محتواهای ویدیویی را بشدت پیگیری می کنند که این میزان در سال 2008 میلادی 35 درصد است.
ارایه تلفن های همراه با قابلیت های چند رسانه ای در افزایش استقبال کاربران از سرویس تلویزیون همراه بسیار موثر بوده است و 38 درصد کاربران اعلام کرده اند که در تغییر اپراتور خود ارایه گوشی های هوشمند مجهز به قابلیت های چند رسانه ای را توسط آن اپراتور مد نظر قرار می دهند.

41 درصد کاربران نیز در صورتی که تلفن همراه چند رسانه ای داشته باشند مشاهده برنامه های تلویزیونی را با گوشی خود ترجیح می دهند و 51 درصد کاربران اعلام کرده اند دریافت سرویس تلویزیون همراه را در ازای پذیرش آگهی های تبلیغاتی قبول می کنند.
تعداد کاربرانی که در خانه برنامه های تلویزیونی را از طریق تلفن همراه تماشا می کنند، 30 درصد است که این میزان در سال 2008 میلادی 11 درصد بوده است.

26 درصد کاربران محتواهای ویدیویی و برنامه های تلویزیونی را در بین فعالیت های روزانه و 16 درصد هنگام حرکت و در مسیر خانه تا محل کار از طریق تلفن همراه تماشا می کنند.
از بین کاربران تلویزیون همراه و محتواهای ویدیویی همراه 45 درصد 11 تا 30 دقیقه در روز به تماشای برنامه های تلویزیونی یا فیلم با گوشی خود می پردازند و 30 درصد آنها 31 دقیقه یا بیشتر را صرف این کار می کنند.

21 درصد کاربران نیز بیش از یک بار در هفته از سرویس تلویزیون همراه استفاده می کنند و این گزارش نشان می دهد که کاربران آمریکایی بطور متوسط روزانه 5/4 ساعت از تلویزیون همراه استفاده می کنند و کاربران زن آمریکایی در این زمینه از مردان پیشی گرفته اند.

مطالعات نشان داده است به طور کلی کاربران زن در کل جهان بیش از مردان به جستجوی اینترنت از طریق تلفن همراه ، مطالعه و تماشای برنامه های تلویزیونی علاقه مند هستند.

کاربران لهستانی در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی بیشترین استفاده را از تلویزیون همراه دارند و به طور متوسط 4 ساعت در روز به تماشای برنامه های تلویزیونی از طریق تلفن همراه می پردازند و در این منطقه کاربران سوئدی با تماشای 6/2 ساعت در روز کمترین استفاده را از تلویزیون همراه دارند.

در حال حاضر تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در آمریکا حدود 255میلیون و 400 هزار نفر و ضریب نفوذ آن 06/84 درصد است و علاوه بر سرویس تلویزیون همراه تمایل کاربران برای دریافت آگهی های تبلیغاتی نیز از سال 2008 تا کنون بیشتر شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed