تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 22 اسفندماه 1387  

 

شبکه‌های اجتماعی محبوب‌تر از ایمیل در وب

 
 

یافته‌های یک بررسی حاکی از آن است که سایت‌های شبکه اجتماعی مانند فیس بوک و مای اسپیس اکنون محبوب‌تر از ایمیل شخصی هستند. 

 
 

یافته‌های یک بررسی حاکی از آن است که سایت‌های شبکه اجتماعی مانند فیس بوک و مای اسپیس اکنون محبوب‌تر از ایمیل شخصی هستند.

به گزارش ایسنا، بررسی نیلسن از عادت‌های کاربران نشان داد 67 درصد از تمامی آن‌ها که به اینترنت می‌روند زمان خود را در سایت‌های شبکه اجتماعی و وبلاگ نویسی می‌گذرانند.

بر اساس این گزارش، علاقه در این بخش چهار برابر سریع‌تر از چهار بخش برتر دیگر رشد می‌کند. به گفته مدیر اجرایی نیلسن، شبکه اجتماعی به بخش اساسی تجربه آنلاین جهانی تبدیل شده و نه تنها دورنمای آنلاین جهانی بلکه تجربه مصرف‌کنندگان را به میزان زیادی تغییر می‌دهد.

جدیدترین آمار نیلسن نشان می‌دهد 65.1 درصد از کاربران اینترنت از ایمیل استفاده می‌کنند در حالی که 66.8 درصد به سایت‌های شبکه اجتماعی روی آورده‌اند. در این بررسی که بر مبنای بازدید معمول کاربران از چنین سایت‌های صورت می‌گیرد، جست‌وجو با 85.9 درصد، برترین بخش مورد بازدید کاربران بود.

همچنین بر اساس یافته‌های این بررسی، سایت‌های شبکه اجتماعی موفق شده‌اند به کاربران اینترنت متنوعی دسترسی یابند و بخش دارای رشد سریع از کاربرانی که به وب سایت‌های شبکه اجتماعی روی آورده و از آن‌ها استفاده کردند بین 35 تا 49 ساله بودند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed