تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: سه شنبه، 20 اسفندماه 1387  

 

اسامی کامل فیلم‌های نوروزی تلویزیون اعلام شد

 
 

شبکه‌های تلویزیونی در ایام نوروز 90 فیلم را به روی آنتن می‌فرستند که از این تعداد سهم هرکدام از شبکه‌ها 18 فیلم سینمایی و تلویزیونی است. هم‌چنین از مجموع فیلم‌هایی که برای پخش در ایام نوروز انتخاب شده‌اند، سهم فیلم‌های ایرانی 27 فیلم است و اغلب هم از تولیدات تلویزیونی انتخاب شده‌اند.  

 
 

شبکه‌های تلویزیونی در ایام نوروز 90 فیلم را به روی آنتن می‌فرستند که از این تعداد سهم هرکدام از شبکه‌ها 18 فیلم سینمایی و تلویزیونی است. هم‌چنین از مجموع فیلم‌هایی که برای پخش در ایام نوروز انتخاب شده‌اند، سهم فیلم‌های ایرانی 27 فیلم است و اغلب هم از تولیدات تلویزیونی انتخاب شده‌اند.

به گزارش ایسنا، در میان شبکه‌های تلویزیونی، شبکه‌های اول و دوم سیما، هر کدام با پخش هفت فیلم از بیشترین آمار پخش تولیدات داخلی برخوردارند؛پس از این دو شبکه، شبکه‌های سه(شش فیلم ایرانی)، چهار(چهار فیلم ایرانی) و تهران( سه فیلم ایرانی) در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

اغلب فیلم‌های ایرانی انتخاب شده برای پخش در ایام نوروز در ژانرهای خانوادگی و کمدی قرار می گیرند و فیلم‌های خارجی نیز اغلب از میان تولیدات ساخته شده در ژانر اکشن، حادثه‌ای و تا حدودی انتخاب شده‌اند.

***

براساس این گزارش، شبکه اول سیما فیلم‌های «آغاز سحرگاه»، «کودک و روباه»، «بمانی هفتم»، «هیاهوی بچه»، «ماه قرمز»، «مکزیکی»، «عنکبوت و رز»، «گراناز»، «میلیونر زاغه‌نشین»، «بیگانه‌ای پشت در»، «رفتن به خانه»، «بیرون از بهشت»، «پرنده کوچک»، «خشاب خالی»، «بهار شیرین»، «دختر جوان و گرگ‌ها» و «پایان بازی»را به روی آنتن می‌برد.

در میان فیلم‌های نوروزی شبکه اول سیما سه‌فیلم «آغاز سحرگاه»، «میلیونر زاغه‌نشین» و «بیگانه‌ای پشت در» محصول مشترک هستند که به ترتیب طی روزهای 27 اسفند‌ماه، 6 و 7 فروردین‌ماه پخش خواهند شد.

«آغاز سحرگاه» محصول سال 2002 است و درامی اکشن محسوب می‌شود. «میلیونر زاغه‌نشین» که برنده بیشترین جوایز اسکار در سال 2009 بوده آن هم درامی جنایی است. «بیگانه‌ای پشت در» درامی دلهره‌آور است که در سال 2004 ساخته شده است.

شبکه اول سیما فیلم‌های ایرانی «بمانی هفتم»، «ماه قرمز»، «گراناز»، «بیرون از بهشت»، «خشاب خالی»، «بهار شیرین»و «پایان بازی» را به ترتیب در روزهای 30 اسفندماه و اول، پنجم، نهم، یازدهم، دوازدهم و چهاردهم به روی آنتن می‌رود که اکثر آنها از میان تولیدات تله‌فیلم انتخاب شده‌اند.

فیلم‌های آمریکایی «هیاهوی بچه» و «مکزیکی» نیز به ترتیب اول و سوم فروردین‌ماه از شبکه اول سیما پخش می‌شوند. «هیاهوی بچه» یک فیلم کمدی است که در سال 1987 ساخته شده و «مکزیکی» با بازی براد پیت آن هم کمدی، حادثه‌ای، جنایی است که در سال 2001 توسط گوروربینسکی کارگردانی شده است.

تنها فیلم آسیایی شبکه‌ی اول سیما کمدی «رفتن به خانه»(2007) است که هشتم فروردین‌ماه از این شبکه پخش می‌شود.

چهار فیلم «کودک و روباه» (حادثه‌ای، خانوادگی - 2007)، «عنکبوت و رز»(کمدی -1994)، «پرنده کوچک» (درام فانتزی، ورزشی - 2005) و «دختر جوان و گرگ‌ها» (خانوادگی - 2008) فیلم‌های اروپایی شبکه اول سیما هستند که به‌ترتیب 29 اسفند‌ماه، 10،4 و13 فروردین‌ماه از این شبکه‌ پخش خواهند شد.

شبکه اول سیما هم‌چنین برای روز 28 اسفند‌ماه فیلمی خارجی را در نظر گرفته که تا به‌حال نام آن اعلام نشده‌است.

***

شبکه دو سیما فیلم‌های «راه‌حل نهایی» (علمی ، تخیلی - 2006) و «دنیای بدون دزد» (کمدی -2004) را از میان تولیدات سینمای آسیا به ترتیب 27 اسفند‌ماه و دوم فروردین‌ماه پخش خواهد کرد.

این شبکه 7 فیلم ایرانی «ماه از روی سکو»، «حول‌ حالنا1‌و2»، «من وشیطان»، «مانگرو»، «اینجا بودم»، «عید به خانه می‌آید» و «حلقه» را به ترتیب اول، سوم، پنجم، ششم، هشتم، دهم و یازدهم فروردین‌ماه به روی آنتن می‌برد که همگی به غیر از «ماه از روی سکو»(اجتماعی‌) و مانگرو خانوادگی هستند.

«توطئه 1»(اکشن - 2008)، «توطئه2»، «کلاه چرمی‌ها»(ورزشی - 2008)، «شکست»(جنایی- 2007)، «تجارت جهانی»(2009) و «ماجرای دسپرو» (انیمیشن خانوادگی - 2008) عناوین فیلم‌های محصول مشترک شبکه دو سیما را شامل می‌شوند که به ترتیب 28، 29 و 30 اسفند‌ماه و هفتم، دوازدهم و چهاردهم فروردین‌ماه به روی آنتن می‌روند.

شبکه دوم سیما هم‌چنین دو فیلم خارجی دیگر را چهارم و نهم فروردین‌ماه پخش خواهد کرد که تاکنون نام آن‌ها اعلام نشده است. این شبکه هم‌چنین یک‌فیلم آمریکایی با نام «آقای 3000» (کمدی - 2004) را سیزدهم فروردین‌ماه برای پخش انتخاب کرده‌است.

***

شبکه‌ی سه سیما در ایام نوروز 6 فیلم ایرانی را به روی آنتن می‌برد که برخی از آنها از میان تولیدات سینمایی انتخاب شده‌اند. «ده رقمی»(کمدی)، «همسر دلخواه من»(خانوادگی)، «پسرها سرباز به‌دنیا نمی‌آیند»(خانوادگی)، «ای دوست مرا به‌خاطر بسپار»(خانوادگی)، «رفیق بد»(خانوادگی) و «سر شاخ»(خانوادگی) عناوین فیلم‌های ایرانی این شبکه را شامل می‌شوند که به ترتیب 30 اسفند‌ماه، دوم، چهارم، ششم، یازدهم و دوازدهم فروردین‌ماه به روی آنتن می‌روند.

شبکه سه‌سیما هم‌چنین سه‌فیلم آمریکایی به‌نام‌های «دارو‌دسته فوتبالیست‌ها»(ورزشی - 2006)، «کودکان آسمان»(حادثه‌ای - 2008)، «شوالیه‌ تاریکی»(اکشن - 2008) را به ترتیب 29 اسفند‌ماه، اول و هفتم فروردین‌ماه پخش خواهد کرد.

شبکه‌ی سه‌، سه‌فیلم آسیایی «بدو‌بدو»(کمدی -2007)، «مردی به‌نام بیپ»(تاریخی - 2008) و «قهرمان تحت تعقیب»(اکشن،جنایی - 2008) را به ترتیب 28 اسفند‌ماه، پنجم و چهاردهم فروردین‌ماه برای پخش در نظر گرفته است. «همکار جاسوس من»(خانوادگی - 2006) و «خط‌های باریک آبی»(کمدی، جنایی - 1995) فیلم‌های انتخاب شده از میان تولیدات اروپایی هستند که به‌ترتیب 27 اسفند‌ماه و 13 فروردین‌ماه از شبکه‌ی سه پخش می‌شود.

شبکه سه هم‌چنین هشتم فروردین‌ماه به‌دلیل پخش مسابقه فوتبال فیلمی پخش نخواهد کرد؛ ضمن اینکه نام فیلم دهم فروردین‌ماه این شبکه تا به‌حال مشخص نشده‌است.

***

شبکه چهار سیما، چهار فیلم ایرانی را در ایام نوروز به روی آنتن می‌برد که تا به‌حال نام آنها را به طور قطع مشخص نکرده‌است. این شبکه هم‌چنین پنج فیلم از میان محصولات مشترک سینمای جهان را برای پخش در نظر گرفته که «غار»(حادثه‌ای - 2005)، «پانچوویلا»(حادثه‌ای - درام)، «نخست‌وزیر»(بیوگرافی - 2008)، «کلید‌های خانه»(خانوادگی - 2004) و «مکس‌پین»(اکشن، جنایی - 2008) هستند. این فیلم‌ها به ترتیب 27 و 28 اسفند‌ماه، سوم، ششم و سیزدهم فروردین‌ماه به روی آنتن می‌روند.

شبکه 4 سیما فیلم‌های آسیایی «درآینه»(ترسناک - 2003)، «مسافران فضا»(کمدی - 2000) و «ضیافت چینی»(کمدی - 1995) را به ترتیب 29 اسفند‌ماه و دوم و نهم فروردین‌ماه برای مخاطبان خود پخش خواهد کرد.

دو فیلم آمریکایی «هواپیماها، قطارها و اتومبیل»(کمدی - 1987) و «مه»(ترسناک - 2007) به ترتیب اول و پنجم فروردین‌ماه از شبکه‌ی 4 سیما پخش می‌شوند.

شبکه 4 هم‌چنین یازدهم فروردین‌ماه فیلم خارجی را برای پخش در نظر گرفته که تاکنون نام آن اعلام نشده است. این شبکه دو فیلم اروپایی «نه فرشته»(جنایی -2000) و «گومورا»(جنایی - 2008) را به ترتیب دهم و چهاردهم فروردین‌ماه پخش خواهد کرد. فیلم روسی «جزیره مسکونی» هم هفتم فروردین پخش خواهد شد که در ژانر علمی - تخیلی قرار می‌گیرد و محصول سال 2008 است.

***

شبکه تهران نیز در ایام نوروز سه فیلم ایرانی به روی آنتن می‌برد که نام فیلم‌های «چند روز مهربانی»(خانوادگی) و «آب و آینه»(خانوادگی) تا به‌حال مشخص شده‌است. این فیلم‌ها به ترتیب 30 اسفند‌ماه و 12فروردین‌ماه به روی آنتن می‌روند.

شبکه تهران چهارم فروردین‌ماه نیز فیلمی ایرانی از تولیدات سیمافیلم را برای پخش در نظر گرفته که تا به‌حال نام آن اعلام نشده‌است.

این شبکه، سه فیلم آمریکایی «مارهای آناکوندا»(اکشن-2004)، «هالک 2»(حادثه‌ای - 2008) و «کلاهبرداران»(جنایی - 2003) را به ترتیب 27 اسفند‌ماه، 3و14 فروردین‌ماه پخش خواهد کرد. «الواح زرین»(اکشن - 2008) و «دره گرگ‌ها»(اکشن - 2004) عناوین فیلم‌های آسیایی شبکه‌ی پایتخت شامل می‌شود که به ترتیب 28 و 29 اسفند‌ماه پخش خواهند شد. شبکه‌ تهران هم‌چنین 8 فروردین‌ یک فیلم آسیایی را برای پخش انتخاب می‌کند که تا به‌حال نام آن اعلام نشده است.

«به شمال خوش آمدید»(کمدی - 2008) و «از بچه‌ها اجازه بگیرید»(کمدی - 2007) عناوین فیلم‌های اروپایی شبکه‌ی تهران را شامل می‌شوند که به ترتیب یازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه از این شبکه پخش خواهند شد.

شبکه تهران سه فیلم از میان تولیدات محصول مشترک سینمای جهان را برای پخش انتخاب کرده که «تحت تعقیب»(اکشن - 2008)، «به‌نام پادشاه»(حادثه‌ای - 2007) و «چاپلین»(بیوگرافی - 1992) نام دارند. این فیلم‌ها به ترتیب اول، دوم و ششم فروردین‌ماه به روی آنتن می‌روند.

شبکه تهران هم‌چنین تا به‌حال نام فیلم نهم فروردین‌ماه خود را اعلام نکرده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed