طبق پژوهش مستقل انجام گرفته از سوی هیت وایز، بیش از یک سوم بازدیدهای انجام گرفته در سایتهای یاهو به سرویس ایمیل این شرکت اختصاص دارد.
به گزارش ایسنا، بر اساس این پژوهش، یاهو میل پربازدید کنندهترین سایت یاهو است که 36.71 درصد از کل بازدیدهای انجام گرفته از این پورتال در آمریکا در ماه فوریه را تشکیل داد.
بر اساس تحقیقات تحلیلگران هیت وایز، پس از یاهو میل، صفحه خانگی یاهو با 25.48 درصد و سایت جستوجوی یاهو با 11.75 درصد قرار دارند. باقی سرویسهای این شرکت از جمله مای یاهو، یاهو نیوز و یاهو فینانس بسیار عقبتر هستند.
بنا بر اظهار تحلیلگران این شرکت، ترافیک سرویس ایمیل یاهو همچنین به آرامی در حال رشد است اما در میان عرضه کنندگان سرویس ایمیل، یاهو در ماه فوریه با داشتن 56.46 درصد از سهم بازار بازدیدهای آمریکا در میان وب سایتهای سرویس ایمیل در پیش قرار داشت و پس از آن ویندوز لایو میل MSN مایکروسافت با 19.14 درصد دوم و جیمیل گوگل با 10.82 درصد در مکان سوم جای گرفتند.
همچنین Zimbra که فراهم کننده سرویس ایمیل و نرمافزار اداری متعلق به یاهو است به تازگی اعلام کرده شمار کاربرانش از 40 میلیون گذشته که دستاورد قابل توجهی برای Zimbra محسوب میشود زیرا بیشتر مشتریان آن شرکتهایی هستند که برای سرویس ایمیل این شرکت هزینه پرداخت میکنند.
بر اساس آمار کام اسکار، حتی شمار بازدیدکنندگان ماهانه Zimbra با 31.4 میلیون نفر، بیشتر از جی میل با 31.2 میلیون نفر است.