تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: جمعه، 16 اسفندماه 1387  

 

گوگل هیچ درکی از تویتر ندارد

 
 

هنگامی که در کنفرانس تکنولوژی سان فرانسیسکو از اریک اشمیت، مدیرعامل گوگل در مورد Twitter سوال شد، وی گفت که گوگل تازه یک حساب کاربری (account) در این سرویس ایجاد کرده تا با "160 حرف یا کمتر" پیام منتشر کند. 

 
 

همکاران سیستم - هنگامی که در کنفرانس تکنولوژی سان فرانسیسکو از اریک اشمیت، مدیرعامل گوگل در مورد Twitter سوال شد، وی گفت که گوگل تازه یک حساب کاربری (account) در این سرویس ایجاد کرده تا با "160 حرف یا کمتر" پیام منتشر کند.

160؟ این رقم کاملاً اشتباه است چون Twitter فقط امکان تایپ 140 حرف را در هر بار مکالمه می دهد. مدیرعامل گوگل حرف دیگری زد که نشان می داد وقت زیادی را صرف درک اهمیت Twitter نکرده است. وی در مورد سرویس هایی مثل Twitter گفت:
"به نظر من می رسد که این سیستم پست الکترونیک فقراست!"

وی اضافه کرد که در نهایت این سیستم های "سبک وزن" توسعه خواهند یافت و به خدمات پست الکترونیکی امروزی شباهت پیدا خواهند کرد. همین جملات نشان می دهد که آقای اشمیت درک نکرده که سیستم Twitter اساساً با پست الکترونیک فرق می کند. در حالی که در سیستم های ایمیل تنها دو نفر با یکدیگر در ارتباطند. Twitter یک سرویس نشر اخبار فردی است که بیشتر به YouTube شباهت دارد تا ایمیل. Twitter خدمتی است که اجازه می دهد افراد بلند فکر کنند و لینک های خود را بادیگران سهیم شوند.

بحث و حدیث در مورد خریداری Twitter توسط شرکت های بزرگ اینترنتی زیاد بوده است. Facebook یکی از مشتریان Twitter بود، اما موفق به خرید آن نشد. با توجه به گفتار آقای اشمیت بعید به نظر می رسد که گوگل هم تمایلی به خرید این شرکت نشان دهد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed