تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: خبرگزاری

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 15 اسفندماه 1387  

 

رویترز سرویس خبری ویدیویی راه‌اندازی می‌کند

 
 

غول رسانه‌یی تامسون رویترز در بخشی از طرح یک میلیارد دلاری برای جذب نسل جدیدی از مشتریان، در ماه ژوئن یک سرویس خبری ویدیویی برای متخصصان مالی راه‌اندازی می‌کند.  

 
 

غول رسانه‌یی تامسون رویترز در بخشی از طرح یک میلیارد دلاری برای جذب نسل جدیدی از مشتریان، در ماه ژوئن یک سرویس خبری ویدیویی برای متخصصان مالی راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش ایسنا، این سرویس پوشش زنده و قابل جست‌وجو از بازارهای مالی، تحلیل و اخباری فوری فراهم می‌کند و برخلاف شبکه‌های تلویزیونی سنتی تمام روز پخش نخواهد شد، همچنین بر تبلیغات متکی نبوده و برای عموم مردم غیرقابل دسترس است؛ با این حال مشترکان این سرویس می‌توانند شبانه روز به آن دسترسی یابند.

مشتریانی که برای دسترسی به این سرویس پول پرداخت می‌کنند می‌توانند به همان شیوه‌ای که کاربران عادی کلیپ‌های ویدیویی را در یوتیوب گوگل مشاهده می‌کنند، به بخش اخبار درخواستی دسترسی یابند.

این پروژه بخشی از برنامه‌ یک میلیارد دلاری تامسون رویترز برای ارتقاء محصولات و زیرساخت این شرکت به منظور جذاب کردن آن‌ها برای متخصصان مالی است که به استفاده از اینترنت در عصر اطلاعات عادت کرده‌اند.

خبرنگاران رویترز در این برنامه مشارکت کرده و تامسون رویترز 120 کارمند را برای اداره آن در نظر گرفته است و امیدوار است مشتریانی مانند بانک‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری، ویدیو فراهم کرده و کانال‌های خود را ایجاد کنند.

تامسون رویترز از ماه اکتبر گذشته در حال آزمایش این سرویس بوده و آن را در زمانی راه‌اندازی می‌کند که خروجی‌های رسانه‌یی در وضعیت نامطمئنی هستند. بسیاری از روزنامه‌ها، شبکه‌های تلویزیونی و خروجی‌های خبری همچنانکه مردم بیش‌تر اخبار را از اینترنت دریافت می‌کنند؛ در حال از دست دادن درآمد تبلیغات هستند.

برخی از شرکت‌های خبری و اطلاعاتی ممکن است از این کسب و کار رانده ‌شوند. بقیه هم تلاش می‌کنند دریابند چگونه مردم را برای پرداخت پول برای اخبارشان ترغیب کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed