تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 30 بهمنماه 1387  

 

مدیرعامل تامین اجتماعی: هدف از انتشار خورشید کسب درآمد است

 
 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان این که انتشار روزنامه‌ «خورشید»، از تصمیمات من نبوده و بحث راه‌اندازی آن از زمان مدیران عامل پیش از من مطرح بود، گفت: این در حالیست که راه‌اندازی آن، این اواخر به نتیجه رسید. از سوی دیگر تامین اجتماعی باید با 28 میلیون نفر مرتبط بوده و اطلاع‌رسانی کند و اگر قرار است، تعداد بیمه‌شده‌ها افزایش یابد، باید ابزار و امکانی برای بازگو کردن حرف‌هایش داشته باشیم.  

 
 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان این که انتشار روزنامه‌ «خورشید»، از تصمیمات من نبوده و بحث راه‌اندازی آن از زمان مدیران عامل پیش از من مطرح بود، گفت: این در حالیست که راه‌اندازی آن، این اواخر به نتیجه رسید. از سوی دیگر تامین اجتماعی باید با 28 میلیون نفر مرتبط بوده و اطلاع‌رسانی کند و اگر قرار است، تعداد بیمه‌شده‌ها افزایش یابد، باید ابزار و امکانی برای بازگو کردن حرف‌هایش داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار «اجتماعی» ایسنا، مهندس حسینعلی ضیایی در عین حال افزود: مدیریت یک سازمان بنا به اختیاراتی که دارد از شیوه‌های مختلفی استفاده می‌کند، تا جامعه هدفش را تحت پوشش قرار دهد که کمترین هزینه نسبت به سایر هزینه‌ها برای اطلاع‌رسانی انتشار روزنامه‌ است.

وی با اشاره به این که در گذشته مطالب مورد نظر در قالب هفته‌نامه‌ای با عنوان آتیه منتشر می‌شد، در پاسخ به این که چرا درصد بالایی از نسخ روزنامه‌ای که با حدود 14 میلیارد تومان هزینه منتشر می‌شود، برگشت داده شود و چه اصراری برای راه‌اندازی و تشکیل چنین روزنامه‌ بود؟ گفت: روزنامه‌ خورشید به اندازه تمام روزنامه‌ها و شاید کمتر از آن‌ها هزینه و برگشتی دارد و این موضوعی طبیعی است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان این که هر صنعتی در سال‌های اول، دوم و سوم گاهی اوقات هزینه‌بر می‌شود تا به حالت سوددهی برسد، عنوان کرد: روزنامه‌ای که امروز خلق شد، فردا سود نمی‌دهد و باید پخته و شناخته شده شود.

ضیایی افزود: فرض کنید، یک دهم آگهی‌هایی را که باید داشته باشیم را نداریم. همچنین اگر این روزنامه‌ را با سایر روزنامه‌ها مقایسه کنید، می‌بینید که در اول راه است و باید به مرحله‌ای برسد تا بتواند وظیفه خود را انجام دهد.

وی ضمن اشاره به انتشار روزنامه‌هایی همچون جام‌جم و همشهری اظهار کرد: صدا و سیما علاوه بر اطلاع‌رسانی از طریق رادیو و تلویزیون، ایجاد روزنامه را ضروری دانست، اما ما که با 28 میلیون نفر سر و کار داریم، نباید روزنامه داشته باشیم؟

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر این موضوع که تمامی زحماتی که به رسانه‌ها می‌دهیم برای اطلاع‌رسانی است، گفت: بیشترین درآمد روزنامه‌ها از آگهی‌ها و خدمات جنبی است، نه این که بیاییم و فرض کنیم که این قدر هزینه شد یا این قدر فروخته شد. از سوی دیگر توسعه فرهنگ بیمه و پوشش بیمه‌ای ایجاب می‌کند تا یک روزنامه‌ داشته باشیم.

ضیایی همچنین با تاکید بر این که خورشید روزنامه‌ای سیاسی نیست، گفت: این روزنامه برای تامین اجتماعی است، اما اگر می‌خواستیم از اولین تا آخرین صفحه آن تنها به موضوع خاص تامین اجتماعی بپردازیم، تبدیل به بروشوری فاقد جذابیت می‌شد، لذا می‌بینیم که دارای صفحات اجتماعی و اقتصادی است.

ضیایی در ادامه افزود: نه تنها روزنامه‌ها در شماره‌های اول، بلکه هر کالایی در ابتدای امر برای تبلیغاتش هزینه می‌کند. از طرف دیگر نگرش ما به این روزنامه‌ بیشتر اقتصادی است و هدفمان کسب درآمد است نه صرف کردن هزینه.

وی با اشاره ه این که تامین اجتماعی سازمانی دولتی نیست، اظهار کرد: اما طرفدار دولت هستیم و به این موضوع افتخار می‌کنیم و هر دولتی که حاکم و قانونی باشد، طرفدار آن دولت هستیم، در عین حال ارتباط ما با دولت همچون ارتباط سایر روزنامه‌هاست.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: این در حالیست که این دولت به تنهایی 28 درصد بیش سایر دولت‌ها در رفع دیون خود نسبت به تامین اجتماعی عمل کرده است.

ضیایی درباره تغییر تیم تحریریه روزنامه خورشید گفت: خورشید، روزنامه‌ زنده‌ای است و باید بتواند به اهداف تعیین شده دست یابد. بنابراین چنین امری طبیعی است و باید غربال‌های لازم صورت گیرد تا به حالت پایدار برسد. پس این روزنامه‌ باید مطابق اهداف تعیین شده و سلیقه بیمه‌شده‌ها، خودش را تطبیق دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای آن که بتوانیم حرف خودمان را بزنیم، در حال حاضر با رادیو و صدا و سیما در حال عقد قرارداد هستیم تا فیلم و سریال بسازیم، چرا که تبلیغ کالاها نیازمند چنین ابزارهایی است و شما (رسانه‌ها) باید در این مسیر ما را تشویق کنید نه انتقاد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed