تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 29 بهمنماه 1387  

 

تایوان قانون ضد اسپم را تصویب کرد

 
 

امروزه اسپم‌ها (spam) یا همان ایمیل‌های ناخواسته‌ای که بدون اطلاع و اجازه کاربر، سر از inbox آنها در می‌آورد، به یک معضل جهانی تبدیل شده است.  

 
 

همکاران سیستم - امروزه اسپم‌ها (spam) یا همان ایمیل‌های ناخواسته‌ای که بدون اطلاع و اجازه کاربر، سر از inbox آنها در می‌آورد، به یک معضل جهانی تبدیل شده است.

به گزارش SPAMfighter News حجم فعالیت اسپمرها (هرزنامه‌نویس‌ها) سیر صعودی داشته و این امر ضربات مالی سنگینی به شرکت‌ها و سازمان ها وارد آورده است. بر همین اساس کمیسیون ارتباطات ملی تایوان موسوم به NCC پیش نویس قانونی را تهیه کرده است که به افراد اجازه می‌دهد علیه اسپمرها، دست به اقدامات قانونی بزنند.

بر اساس آماری که انجمن اینترنت تایوان به دست داده است، این کشور بیش از ده میلیون کاربر اینترنتی دارد و هر کاربر به طور متوسط روزانه 29 ایمیل ناخواسته دریافت می‌کند. حدود 70 درصد کاربران، این ایمیل‌ها را بدون اینکه محتوا و متن آن را بخوانند، به‌سرعت حذف می‌نمایند. اگر هر اسپم 02/0 دلار NT ارزش داشته باشد، کل ارزش مالی هرزنامه‌ها در سال، به 200 میلیون دلار NT بالغ می‌شود که معادل 9/5 میلیون دلار آمریکاست.

کارشناسان امنیتی عقیده دارند با تصویب قانون جدید، این رقم دچار افت خواهد شد.

بر اساس این گزارش هرچند در قانون جدید، ارسال ایمیل‌های خودکار و اسپم ممنوع شده است ولی در بعضی شرایط خاص می‌توان ایمیل‌های تجاری ارسال نمود. از جمله این شرایط آن است که ایمیل فقط یکبار باید ارسال شود و اگر گیرنده ایمیل، مایل به دریافت آن نبود، نباید دوباره فرستاده شود.

بنا به اظهارات مقامات NCC در این قانون همچنین مصوب شده است که در ایمیل‌های تجاری باید لینکی تعبیه شود که با استفاده از آن مشخص گردد آیا کاربر مایل به دریافت ایمیل هست یا خیر.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed