تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مخاطرات روزنامه‌نگاری

تاریخ ارسال: یکشنبه، 27 بهمنماه 1387  

 

بحران اقتصادی گریبان‌گیر روزنامه‌نگاران هم شد

 
 

انجمن مطبوعات اسپانیا هشدار داد بحران اقتصادی تا سال ۲۰۱۰ میلادی منجر به بیکار شدن حدود ۵ هزار خبرنگار در اسپانیا خواهد شد.  

 
 

انجمن مطبوعات اسپانیا هشدار داد بحران اقتصادی تا سال ۲۰۱۰ میلادی منجر به بیکار شدن حدود ۵ هزار خبرنگار در اسپانیا خواهد شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مطبوعات اسپانیا با تحولات فناوری و همچنین بحران اقتصادی روبه‌رو شده‌اند که در اوائل سال ۲۰۰۹ میلادی منجر به کاهش ۳۰ درصدی درآمدهای تبلیغاتی آنها شده است.

برخی از نشریات اسپانیا مانند روزنامه "مترو" تعطیل و برخی دیگر نیز از کاهش نیروهای خود خبر داده‌اند.

فرانسیسکو گونزالس (Francisco Gonzales) - رئیس انجمن مطبوعات اسپانیا - در این زمینه به خبرگزاری فرانسه در مادرید گفت: حدود یک هزار و ۶۰۰ خبرنگار از تابستان سال گذشته تاکنون بیکار شده‌اند و این آمار احتمالا تا سال ۲۰۱۰ میلادی به ۵ هزار نفر خواهد رسید.

همچنین "ماگیس ایگلسیاس"‌ (Magis Iglesias) - رئیس فدراسیون انجمن‌های روزنامه‌نگاران اسپانیا - در این‌باره می‌گوید: ما در فضای نابودی بسر می‌بریم.

انجمن مطبوعات اسپانیا خواستار تصویب "پیمان مشاغل"‌ شد که برای کوتاه و بلند مدت تضمین کننده شغل خبرنگاران باشد.

این انجمن اسپانیایی ضمن درخواست از صاحبان رسانه‌ها برای سرمایه‌گذاری، از موسسات تبلیغاتی نیز خواست فعالیت‌های خود را کاهش ندهند. این انجمن در ادامه از دولت خواست کنترل شدیدتری بر وضعیت خبرنگاران داشته باشد.

مطبوعات نوشتاری اسپانیا که تا سال ۲۰۰۸ میلادی از رشد خوبی برخوردار بودند، حدود ۶۰درصد از درآمد خود را از طریق تبلیغات به‌دست می‌آورند.

حدود ۱۰۰ هزار خبرنگار در حال حاضر در اسپانیا مشغول به‌کار هستند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed