تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 22 بهمنماه 1387  

 

امنیت فضای سایبر آمریکا در دستور کار اوباما

 
 

باراک اوباما در سومین هفته حضور خود در کاخ سفید، تهیه گزارشی در مورد میزان تهدید هکرها و امنیت فضای سایبر را در دستور کار خود قرار داد. 

 
 

همشهری آنلاین - باراک اوباما در سومین هفته حضور خود در کاخ سفید، تهیه گزارشی در مورد میزان تهدید هکرها و امنیت فضای سایبر را در دستور کار خود قرار داد

تهیه این گزارش 60 روز به طول خواهد انجامید و ملیسا هتوی؛ یکی از مقامات ارشد امنیتی آمریکا به عنوان ناظر این کار برگزیده شده‌است.

این گزارش میزان تلاش‌های مقامات فدرال برای نظارت بر امنیت فضای سایبر را ارزیابی می‌کند و نتایج را برای مطالعه دفتر امنیت سایبر کاخ سفید و شورای امنیت ملی آمریکا آماده می‌سازد.

شرکت‌های امنیتی خصوصی مانند نورتراپ گرامان، لاکهد مارتین و بوئینگ بخش بزرگی از پروژه‌های امنیتی پنتاگون را در دست دارند. یکی دیگر از اهداف این گزارش تعیین سهم شرکت‌های خصوصی در ایمن سازی فضای سایبر و درآمد بازار پیمانکاران پنتاگون است.

شرکت‌های امنیتی امیدوارند بخش پیمانکاری دولتی آن‌ها یکی از قدرتمندترین بخش‌های صنعت امنیت سایبر باشد و تحلیلگران میزان درآمد شرکت‌ها از این بخش را تا سال 2013 بیش از 10 میلیارد دلار تخمین زده‌اند.

یکی از محورهای کمپین تبلیغاتی باراک اوباما امنیت بخش‌های حساس کامپیوتری در ساختار مدیریت آمریکا بود. پیشتر وی تضمین کرده‌بود که کمیته‌ای را برای رسیدگی به امور امنیت سایبر و تعیین خطی مشی در این زمینه ما‌ٔمور خواهد کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed