تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: جمعه، 18 بهمنماه 1387  

 

نیویورک‌تایمز پولی کردن دسترسی به وب‌سایتش را بررسی می‌کند

 
 

شرکت نیویورک تایمز کمتر از دو سال پس از خاتمه دادن به یک سرویس اشتراک آنلاین، دریافت هزینه برای دسترسی کاربران به وب‌سایت روزنامه معروفش را بررسی می‌کند.  

 
 

شرکت نیویورک تایمز کمتر از دو سال پس از خاتمه دادن به یک سرویس اشتراک آنلاین، دریافت هزینه برای دسترسی کاربران به وب‌سایت روزنامه معروفش را بررسی می‌کند.

به گزارش ایسنا، دبیر اجرایی نیویورک تایمز در یک جلسه پرسش و پاسخ آنلاین اعلام کرد: این شرکت در حال مطالعه است تا دسترسی به کل یا برخی از محتوای سایت nytimes.com و سایر امکانات را پولی کند؛ بیشتر این سایت رایگان است.

سومین ناشر بزرگ روزنامه آمریکا که در سه ماهه چهارم سال 2008 کاهش 48 درصدی درآمد خالص خود را گزارش کرد در مواجه با کاهش یافتن تیراژ و تبلیغات در حال اخراج کارمندان و فروش دارایی‌ها است. این شرکت به دنبال خریداری برای سهامش درگروه بیسبال بوستون رد ساکس و بخشی از ساختمان مقر منهتن خود است.

این روزنامه در سال 2007 سرویس اشتراک آنلاینی به نام Time Select را که سالانه 10 میلیون دلار درآمد تولید می‌کرد تعطیل کرد؛ به گفته دبیر اجرایی نیویورک تایمز، این سرویس شمار خوانندگان موجود برای تبلیغ‌کنندگان را محدود می‌کرد.

بر اساس این گزارش با توجه به این که روزنامه وال استریت ژورنال و فایننشیال تایمز وب‌سایت‌های اشتراک پولی دارند نتیجه آزمایش این نبود که خوانندگان برای محتوا پول پرداخت نخواهند کرد .

به گفته دبیر اجرایی نیویورک تایمز، این شرکت در حال بررسی دریافت هزینه از خوانندگان برای هر صفحه‌ای است که بر روی آن کلیک می‌کنند یا قابل دسترس کردن این روزنامه در دستگاه‌های قابل حمل متنوعی مانند کتاب خوان الکترونیکی Kindle آمازون است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed