پروژه Nieman journalism lab ناشران روزنامه آمریکایی را دعوت کرد برای ارتباط مجدد با مخاطبان شبکهی اجتماعی بسازند.
به گزارش ایسنا، این مقاله با الهام از یافتههای پروژه پیو که بر اساس آن 35 درصد از کاربران اینترنت بزرگسال اکنون در یک شبکه اجتماعی عضو هستند، تاکید کرده ناشران باید در جایی باشند که مشتریان آنها هستند و با مخاطبان به نحوی که آنها مایلند تعامل کنند.
برخی از روزنامهها اکنون در حال آزمایش شبکه اجتماعی هستند اما بسیاری از آنها به توسعه بیشتر نیاز دارند تا موثر باشند.
Nieman journalism lab پروژه راه اندازی شده از سوی بنیاد نیمن است که تلاش میکند به صنعت خبر برای تطبیق با عصر اینترنت کمک کند و شناسایی بهترین عملکرد در ژورنالیسم و مدلهای کسب و کار نوظهور را مدنظر دارد.