تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: یکشنبه، 13 بهمنماه 1387  

 

ترافیک اینترنت به سمت شبکه‌های اجتماعی در جریان است

 
 

محققان و کارشناسان شبکه می گویند بخش عمده ای از ترافیک اینترنت به سمت سایت های مختلف اجتماعی اعم از سایت های به اشتراک گذاری عکس و فیلم مانند فلیکر و یوتیوب و همین طور سایت های شبکه ای مجازی مانند فیس بوک هدایت می شود.  

 
 

محققان و کارشناسان شبکه می گویند بخش عمده ای از ترافیک اینترنت به سمت سایت های مختلف اجتماعی اعم از سایت های به اشتراک گذاری عکس و فیلم مانند فلیکر و یوتیوب و همین طور سایت های شبکه ای مجازی مانند فیس بوک هدایت می شود.

به گزارش فارس به نقل از آی دی جی، در ایام کریسمس امسال ترافیک این سایت ها به میزان قابل توجهی افزایش یافت و به عنوان مثال در بریتانیا ترافیک مربوط به سایت فیس بوک نسبت به کریسمس سال 2007 حدود 69 درصد افزایش یافت. فیس بوک همچنین طی این مدت به دومین سایت پربازدید بریتانیا پس از گوگل مبدل شد.

نکته جالب دیگر آن بود استقبال از یوتیوب طی این مدت در بریتانیا از سرویس پستی هات میل شرکت مایکروسافت فزونی گرفت و این سایت به اشتراک گذاری ویدیو به سومین سایت پرطرفدار بریتانیا مبدل شد.

در حال حاضر 10 درصد از کل ترافیک اینترنت بریتانیا مربوط به این سایتهاست و پیش بینی می شود این رقم ظرف 12 ماه آینده دو برابر شود و به 20 درصد برسد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed