تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: بزرگداشت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 9 بهمنماه 1387  

 

مراسم تودیع رئیس سابق رادیو برگزار شد

 
 

مراسم تودیع حسن خجسته معاون سابق صدا عصر امروز با حضور قائم‌مقام سازمان صدا و سیما، مدیران شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و برنامه‌سازان در استودیو شماره یک ساختمان شهدا برپا شد.  

 
 

مراسم تودیع حسن خجسته معاون سابق صدا عصر امروز با حضور قائم‌مقام سازمان صدا و سیما، مدیران شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و برنامه‌سازان در استودیو شماره یک ساختمان شهدا برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اجرای مراسم امروز را داریوش کاردان بر عهده داشت و علی دارابی قائم‌مقام سازمان، محمدحسین صوفی معاون جدید صدا، محمدرضا سعیدآبادی دبیر کل یونسکو، حسن تقدس‌نژاد معاون اداری و مالی سازمان، علی‌اصغر جعفری رئیس حوزه ریاست، حسین ساری مدیر شبکه قرآن و همه مدیران شبکه‌های رادیویی و برنامه‌سازان حاضر بودند.

دارابی در بخشی از مراسم گفت: به آقایان خجسته و صوفی خوشامد می‌گویم که هر یک به سنگری مختلف رفتند و خدمت می‌کنند. از تلاش همکاران پرتلاشم در رسانه ملی قدردانی می‌کنم. آقای خجسته مدیری انقلابی و متعهد است که به عنوان پدر دلسوز سالیان زیاد در رادیو خدمت کرد. او از تئوریسین‌های رادیو است و اقدام‌هایی ارزشمند در این رسانه انجام داده است.

وی ادامه داد: آقای صوفی مسلماً راه او را در رادیو ادامه خواهد داد. امیدوارم رادیو روز به روز پیشرفت کند و بی‌گمان می‌تواند نقش اول را داشته باشد. رادیو در سال‌های اخیر نقشی خوب در گفتمان داشته و در عرصه بین‌الملل هم تلاش‌هایی کرده است. امیدوارم هر روز شاهد تلاش‌های جدی در عرصه بین‌الملل باشیم و هر چه زودتر رادیوهای خانواده و نمایش راه‌اندازی شود.

صوفی هم در بخشی از مراسم گفت: خجسته مدیری فرهیخته است که دوره معاونت او در صدای جمهوری اسلامی ایران دوران بالندگی، رشد، شکوفایی و توسعه بود. او توانست با همکاری همه شما رادیو را به نحو مطلوب از کمیت و کیفیت برساند. حال در آستانه سالگرد انقلاب این توفیق نصیب من شد که بخشی از دوران خدمتم را در رسانه رادیو مشغول باشم.

معاون جدید صدا در ادامه افزود: بضاعت من اندکتر از آن است که بتوانم خلاء وجودی آقای خجسته را پر کنم. امیدوارم خداوند من را یاری کند تا این بار سنگین را به مقصد برسانم و از حمایت‌های ریاست ارجمند و محبوب و قائم‌مقام سازمان صدا و سیما بهره‌مند شویم.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: ما هر روز شاهد تکثر و تنوع شبکه‌های رادیویی هستیم و امروز 20 شبکه رادیویی در کنار شبکه‌های استانی و محلی فعالیت می‌کنند. البته رادیو در رقابتی سنگین با دیگر رسانه‌های دیداری قرار دارد که امیدوارم با اقدام‌های ارزشمند شما دوستان همیشه ماندگار بماند.

خجسته معاون سابق صدا هم ضمن شوخی با حاضران که "من حسن خجسته باقرزاده هستم و حسن خجسته را نمی‌شناسم" گفت: من با دل خوش رادیو را ترک کردم. ما هر وقت داشتیم به بچه‌ها پاداش می‌دادیم و هر وقت نداشتیم روزه می‌گرفتیم. در 17 سالی که در رادیو مشغول بودم، حتی یکروز هم ناراحت خانه نرفتم.

وی در ادامه افزود: بچه‌های رادیو درونگرا هستند و همیشه محیط رادیو برایم لذتبخش بود. در حال حاضر سازمان‌های مختلفی همچون تامین اجتماعی برای راه‌اندازی شبکه رادیویی درخواست‌هایی به رئیس سازمان داده‌اند. امیدوارم هر چه زودتر رادیوهای خانواده و نمایش هم راه‌اندازی شود.

حمیدرضا خزائی قائم‌مقام معاون صدا هم گفت: حسن خجسته نامی دیگر است که بر هفتمین دهه عمر رادیو در ایران می‌توان نهاد. از آقای خجسته سال 1370 تا آقای خجسته رادیو تهران پویایی مستمری بود که دکتر خجسته سال 1376 را به ما معرفی کرد و از 76 تا امروز راه نفسگیر، اما روشن و پرنشاطی است که تارهای سفید موهایمان بازتابی از پرتوهای تابیده بر آن است.

وی ادامه داد: برای من که به حکم نوع روابطم با همکاران از یکسو و برخورداری از اعتماد ویژه دکتر خجسته از سوی دیگر شاهد بیشترین بازتاب‌های ارادت و محبت متقابل اعضای خانواده بوده‌ام، مرور 17 سال توفیق همکاری مستقیم با دکتر خجسته عزیز که شش سال آن را در رادیو تهران و 11 سال اخیر در معاونت صدا سپری کرده‌ایم، مرور 17 سال حضور لحظه به لحظه است که در آن دکتر خجسته را همواره در حال نماز و نگران حفظ حضور قلب و حفظ اتصال با قبله احساس کرده‌ام.

شهرام گیل‌آبادی مدیر مرکز هنرهای نمایشی در این مراسم متنی ادبی را قرائت کرد و علیرضا نوری مدیر رادیو ایران هم گفت: دکتر خجسته از مدیران انقلابی و اسلامی است. او همیشه به آموزش مستمر تکیه دارد و با راه‌اندازی شبکه‌های مختلف سعی کرد به نتایج خوبی در رادیو برسد.

مهدی لبیبی مدیر رادیو تجارت در بخشی از مراسم گفت: خجسته همیشه ارتباط مردمی خود را حفظ کرد. او با سعه صدر همیشه کار می‌کند و در زندگی و کار فردی خالص است.

محمد جهانی مدیر رادیو پیام گفت: من آقای خجسته را از سال 72 که مدیریت شبکه استانی را به عهده داشتند می‌شناسم و این همکاری تاکنون ادامه دارد. خیلی از فنون کار را از او یاد گرفتم و تا زمانی که صدا از رادیو پخش شود، نام خجسته زنده است.

عباس عطاری مدیر کل اطلاعات و برنامه‌ریزی معاونت صدا هم توجه به معشیت بچه‌های رادیو را بارزترین ویژگی خجسته دانست و گفت: او به دقت مشکلات همکاران را می‌شناخت و برایش اهمیت داشت.

حسن محمدیان مدیر کل طرح و ارزیابی معاونت صدا هم گفت: خجسته دوستی خوب است و اهل هیچ باندی نیست. او منشا خدماتی بزرگ در رادیو بود و با شناخت رادیو به درستی آن را هدایت کرد. امیدوارم بتوانیم رسانه را به خوبی بشناسیم.

وی ادامه داد: خجسته دنبال تئوری هنجاری در نظام جمهوری اسلامی ایران است. امیدوارم به زودی در این باره به نتایج خوبی برسد. او در حوزه ارتباطات صاحب نظر است. در مجموع همه با پیشنهاد رشد می‌کنند نه با دستور.

سکینه احمدی مدیر رادیو تهران هم درباره تحولاتی که خجسته در رادیو انجام داده صحبت کرد و گفت: او به درستی نیاز مخاطب را شناخت و رادیو را هدایت کرد.

یونس شکرخواه نیز با بیان اینکه اولین چیزی که از خجسته به نظرش می‌رسد تواضع است گفت: او از مدیرانی است که همیشه به مشورت گرفتن علاقه دارد و مرد عمل است. او همیشه به رسانه باور دارد. فکر می‌کنم اگر رادیو گفتگو نیز فرصتی بیشتر در اختیار داشته باشد، مسلماً بهتر از این عمل می‌کند. او هم روشنفکر است و هم دولتمرد.

دکتر ساروخانی استاد دانشگاه نیز با بیان خاطراتی از زمان دانشجویی خجسته گفت: هر وقت او کلاس نمی‌آمد، جای خالی‌اش در کلاس من احساس می‌شد. وقتی چهره دوم خجسته را که استاد دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران شد دیدم، خوشحال شدم. وقتی او رادیو را ترک کرد خیلی ناراحت شدم، چرا که در زمان خجسته ساختار رادیو دگرگون شد.

بهروز رضوی هم از دیگر سخنرانان مراسم تودیع خجسته بود که گفت: مدیرانی مثل خجسته خیلی کم هستند. مریم نشیبا هم خاطراتی از رادیو برای حاضران تعریف کرد. ساعد باقری هم سخنانی در وصف خجسته گفت.

پخش وله‌هایی از خجسته دیگر بخش برنامه بود و در پایان مراسم هدایایی از سوی صوفی معاون جدید صدا، ستاد اقامه نماز، مدیران شبکه‌های رادیو، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، دکتر جاسبی، مدیر شبکه قرآن، مدیر امور مالی سازمان، مدیر بخش پژوهش رادیو، معاونت آموزش، قائم‌مقام معاونت صدا، روابط عمومی معاونت صدا، ساعد باقری و ... به خجسته اهدا شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed