تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سازمان صداوسیما

تاریخ ارسال: سه شنبه، 8 بهمنماه 1387  

 

اعلام برنامه‌های رئیس سابق رادیو در سمت جدیدش

 
 

معاون جدید برنامه‌ریزی و نظارت صدا و سیما در نخستین اظهار نظر پس از انتصاب به این سمت اولویت خود را بازنگری شاخص‌هایی دانست که در دوره‌های گذشته طراحی شده است.  

 
 

معاون جدید برنامه‌ریزی و نظارت صدا و سیما در نخستین اظهار نظر پس از انتصاب به این سمت اولویت خود را بازنگری شاخص‌هایی دانست که در دوره‌های گذشته طراحی شده است.

حسن خجسته درباره برنامه‌های جدید خود در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت صدا و سیما به خبرنگار مهر گفت: این معاونت از دوره مدیریت آقای رحمانی فضلی تا دوره آقای صوفی قدم‌هایی خوب درباره آنچه صدا و سیما فکر می‌کند تا آنچه عرضه می‌شود برداشته و مدیران هر دوره اقدام‌هایی مثبت انجام دادند.

وی در ادامه افزود: من قصد دارم یک بازنگری کامل برای مجموع شاخص‌هایی که طراحی شده داشته باشم. به هر حال برخی مسیرهای طراحی شده به هدف رسیده و بعضی که به هدف نخورده باید مسیرش اصلاح و مسیری جدید طراحی شود تا برنامه سازمان برای آنچه فکر می‌کند و ارائه می‌دهد منسجم باشد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت صدا و سیما درباره اقدام‌های این معاونت برای مشخص نبودن بودجه پروژه‌های الف ویژه و زمان تولید آنها توضیح داد: نظارت همیشه وجود داشته و از این به بعد هم نظارت خواهیم داشت، اما باید قبول کرد تولید مجموعه‌های تاریخی با تعدد لوکیشن‌های متفاوت و پیچیده کاری مشکل است.

خجسته خاطرنشان ساخت: می‌توان از برخی وقایع در کارهای تاریخی صرف نظر کرد، اما در این صورت همچون شیر بی یال و دم می‌شود. از سوی دیگر عوامل تولید این پروژه‌ها زیادند. باید بر مبنای موضوع‌ها نظارت را تفکیک کنیم. من در دانشگاه تهران مدیریت رسانه درس می‌دهم و نیم ترم درباره نظام ارزشیابی صحبت می‌کردیم.

وی ادامه داد: پرسش‌های کلان سر راه ما وجود دارد که باید پاسخ آنها را پیدا کنیم. یکی از تقسیم‌بندی‌ها در نظارت قبل، در حین و بعد از تولید است. در زمان آقای مهندس ضرغامی قدم‌هایی بلند و موثر در نظارت برداشته شده است، اما باید به یک مدل جامع برسیم.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت درباره زمان رسیدن به مدل جامع نظارت گفت: زمان آن را نمی‌دانم، چرا که ساده نیست. در بخش عمده تجاربی که به عهده داریم مشکل نداریم؛ بلکه مشکل در 30 درصد است. نقاط مسیرهای طراحی شده را داریم و باید به شکل تکوینی برسیم. بنابراین باید شاخص کیفیت را تعریف کنیم و بعد ارزشیاب خودش صاحب رای باشد.

خجسته درباره اینکه بیشتر ارزشیاب‌ها سلیقه‌ای عمل می‌کنند گفت: شاخص‌ها روشن است و در بخش اعظمی اشتراک معنا وجود دارد. مسلماً شاخص‌ها در حوزه کیفیت مثل کمیت نیست. در کمیت شما راحت‌ترید. در کیفیت نظر من و شما تفاوت‌هایی با هم دارد. در حوزه کیفیت نمی‌توانید خیلی دقیق باشید و تا حدی هم سلیقه است که باید بپذیرفت.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed