تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 8 بهمنماه 1387  

 

افزایش فعالیت کلاهبرداران اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی

 
 

طبق گزارش MessageLabs، در سال 2008 ایجاد اکانت‌های جعلی در سایت‌های شبکه اجتماعی به روش متداول در میان کلاهبرداران اینترنتی تبدیل شد.  

 
 

طبق گزارش MessageLabs، در سال 2008 ایجاد اکانت‌های جعلی در سایت‌های شبکه اجتماعی به روش متداول در میان کلاهبرداران اینترنتی تبدیل شد.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش این شرکت که متخصص در بررسی مشکلات و تهدیدات امنیتی پیام‌ها است، این اکانت‌های جعلی برای ارسال لینک‌های مخرب مورد استفاده قرار می‌گیرد که معمولا کاربران را به سایت‌های فیشینگ هدایت می‌کند.

کلاهبرداران سپس از اطلاعات شخصی به دست آمده در این سایت‌ها مانند نام کاربری و کلمه عبور کاربران استفاده می‌کنند تا به اکانت‌های قانونی آن‌ها دسترسی یابند.

کلاهبرداران با استفاده از این اکانت‌ها کامنت وبلاگ در صفحه دوستان کاربران ارسال و پیام‌هایی از این اکانت‌ها به اکانت‌های دیگر می‌فرستند که معمولا این پیام‌ها حاوی هرزنامه و لینک‌هایی به سایت‌های هرزنامه مانند دارو فروشی‌های آنلاین هستند.

به گفته مدیر منطقه آسیای جنوبی MessageLabs، وب 2 فرصت‌های بی‌نهایتی را برای کلاهبرداران به منظور انتشار نرم‌افزارهای مخرب از طریق ایجاد اکانت‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی فراهم کرده و در سال 2008 تهدیدهایی که محیط‌های شبکه اجتماعی را هدف می‌گیرند به تحقق پیوستند.

گزارشی دیگری که از سوی سیمانتک منتشر شده خاطرنشان کرده که این روند کاهش نخواهد یافت و سایت‌های شبکه اجتماعی همچنان مکان‌های محبوبی برای خلافکاران اینترنتی خواهند بود که در جست‌وجوی قربانیان احتمالی هستند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed