تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: رادیو

تاریخ ارسال: دوشنبه، 7 بهمنماه 1387  

 

مدیر رادیو پیام: فکر نمی‌کنم مخاطبان رادیو جوان به سمت ما گرایش پیدا کرده باشند

 
 

مدیر رادیو پیام درباره گرایش برخی مخاطبان رادیو جوان به سمت رادیو پیام، به بیان این جمله پرداخت که فکر نمی‌کنم این‌طور باشد؛ هر رادیویی وظیفه خودش را انجام می‌دهد. 

 
 

مدیر رادیو پیام درباره گرایش برخی مخاطبان رادیو جوان به سمت رادیو پیام، به بیان این جمله پرداخت که فکر نمی‌کنم این‌طور باشد؛ هر رادیویی وظیفه خودش را انجام می‌دهد.

محمد جهانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به رقابت سالم شبکه‌های رادیویی، خاطرنشان کرد: به هرحال ما در داخل شبکه‌ها با هم رقابت سالم داریم تا مخاطب را جذب کنیم.

وی ادامه داد: رادیو پیام در استان تهران مقام اول را در جذب مخاطب داشته است و از ابتدا هم این‌طور بوده است. چرا که رادیو پیام اخبار مربوط به ترافیک را ارایه می‌دهد و هر 15 دقیقه یک خبر پخش می‌کند. بنابراین شنونده‌های انبوه رادیو در رادیو پیام متمرکز هستند.

محمد جهانی در عین‌حال اذعان کرد: در کل کشور وضعیت این‌گونه نیست؛ چراکه به دلیل برد و تعداد فرستنده‌هایی که وجود دارد، رادیو پیام رتبه سوم را دارد و رادیو سراسری و رادیو جوان رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیر رادیو پیام بار دیگر تأکید کرد: این‌گونه نیست که شنونده‌های رادیو جوان به رادیوی دیگری سوق پیدا کنند یا برعکس؛ بلکه ما با دوستان خودمان سعی می‌کنیم که برنامه‌های خوبی ارایه دهیم و مخاطب بیشتری جمع کنیم.

محمد جهانی در پاسخ به پرسش دیگر ایسنا درباره پارازیت‌هایی که بعضا در میان برنامه‌های رادیو پیام شنیده شده است؟ گفت: پارازیت‌هایی که شنیده می‌شود، گاه به خطوط ارتباطی و فرستنده‌های ما در جماران برمی‌گردد. این فرستنده گاه به سرویس احتیاج دارند و از دور خارج می‌شوند؛ در خصوص این مسایل بخش فنی مسوول است که دوستان ما هم همواره در اسرع وقت تلاش می‌کنند این اشکالات را برطرف کنند.

مدیر رادیو پیام درباره ویژه‌برنامه‌های دهه فجر این شبکه آن را به سر بخش‌ اصلی تقسیم کرد و افزود: ما در رادیو پیام به مناسبت سی‌امین سال پیروزی انقلاب اسلامی چند طرح را هم‌زمان به ثمر رساندیم. اولین طرحی که ما در رادیو پیام انجام دادیم تهیه برنامه دو دقیقه‌ای «دستاوردهای انقلاب اسلامی در سی سال گذشته» است که روزی دو نوبت از رادیو پیام پخش می‌شود.

وی ادامه داد: در طرح دیگر، روز شمار انقلاب اسلامی است که پخش آن 30 روز مانده به سی‌امین سال انقلاب اسلامی شروع شده است و در سه نوبت پخش می‌شود. این برنامه بر شعارها و سرودهای انقلاب اسلامی و فرمایشات بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران مدوری دارد و برنامه‌ای بسیار کوتاه و تأثیرگذار است.

جهانی درباره طرح سوم رادیو جوان برای دهه فجر، خاطرنشان کرد: طرح سوم برنامه‌ای 30 قسمتی است که از 30 استان کشور که دارای صداوسیما هستند، پخش می‌شود. مدت زمان هر قسمت از این برنامه 12 دقیقه است و هر روز به دو مرکز اختصاص دارد.

به گفته وی پخش این برنامه از 15 روز مانده به 22 بهمن آغاز می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed