تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: جمعه، 4 بهمنماه 1387  

 

افزایش میلیونی مشاهده‌ ویدیوهای آنلاین مراسم تحلیف اوباما

 
 

با مشاهده ویدیوهای آنلاین مراسم ادای سوگند اوباما به عنوان رئیس جمهور آمریکا از سوی میلیون‌ها نفر در سراسر این کشور، رکورد ترافیک اینترنتی بر جای گذاشت.  

 
 

با مشاهده ویدیوهای آنلاین مراسم ادای سوگند اوباما به عنوان رئیس جمهور آمریکا از سوی میلیون‌ها نفر در سراسر این کشور، رکورد ترافیک اینترنتی بر جای گذاشت.

به گزارش ایسنا، تقاضای بالای کاربران مراجعه کننده موجب شد برخی سایت‌ها و شبکه‌های داده در پاسخگویی به سیل تقاضا با مشکل مواجه شوند و بسیاری از مردم به ناچار از شکل‌های معمولی‌تر رسانه‌ها استفاده کردند.

به گفته‌ مدیر پژوهش Packet Clearing House، ترافیک اینترنت در آمریکا در آغاز مراسم تحلیف باراک اوباما به رکورد بالایی رسید که حتی آمارهای بالا در روز انتخاب شدن اوباما را نیز پشت سر گذاشت.

در روز سه‌شنبه هر آمریکایی به دنبال مشاهده ویدیو بود و این امر حجم بالایی داده تولید کرد که از دیتاسنترهای شرکت‌های رسانه‌یی به رایانه‌های کاربران در محل کار و خانه هدایت شدند.

داده‌های سایت CNN.com منحصر به فردترین افزایش ترافیک آنلاین را به خود اختصاص داد. طبق اعلام CNN، این سایت بیش از 21.3 میلیون ویدیوی مستمر را طی 9 ساعت تا نیمه بعد از ظهر فراهم کرد که بسیار بیش‌تر از 5.3 میلیون ویدیوی مستمر فراهم شده در کل روز انتخابات بود؛ این سایت در اوج فعالیت خود 1.3 میلیون ویدیوی مستمر را همزمان فراهم کرد.

در حالی که این آمار تاثیرگذار به نظر می‌رسند افرادی که قادر نبودند به ویدیو دسترسی یابند کمتر نسبت به وضعیت فن‌آوری اینترنت وجود داشتند.

CNN سعی کرد برای جلب رضایت آن دسته از کاربرانی که نتوانستند به فیدهای زنده دسترسی یابند یادداشتی به بازدید کنندگان ارسال کرد که اعلام می‌شد آن‌ها برای دریافت یک ویدیوی مستمر در نوبت هستند.

همچنین به گفته‌ مدیر پژوهش Packet Clearing House، مشکل مشاهده ممکن است بیش‌تر نتیجه ظرفیت محدود اینترنت برای اداره‌ها و خانه‌ها باشد تا نبود پهنای باند از شرکت‌های رسانه‌یی.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed