تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سینما - تئاتر

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 3 بهمنماه 1387  

 

اعلام نامزدهای جایره اسکار

 
 

فیلم رومانتیک و فانتزی «مورد عجیب بنجامین باتن» به کارگردانی دیوید فینچر در 13 رشته از جمله بهترین فیلم و کارگردان پیشتاز هشتاد و یکمین دوره جوایز اسکار شد.  

 
 

فیلم رومانتیک و فانتزی «مورد عجیب بنجامین باتن» به کارگردانی دیوید فینچر در 13 رشته از جمله بهترین فیلم و کارگردان پیشتاز هشتاد و یکمین دوره جوایز اسکار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسوشیتدپرس اعلام کرد آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسامی نامزدهای 24 بخش جوایز اسکار 2009 را اعلام کرد و فیلم "بنجامین باتن" با نامزدی در 13 رشته بیشترین بخت را برای دریافت جوایز امسال دارد.

براد پیت در این فیلم که یکی از فیلم‌های موفق فصل جوایز امسال بود نقش مردی را بازی می‌کند که با گذشت زمان جوان می‌شود. "بنجامین باتن" در بخش اسکار بهترین فیلم با "فراست / نیکسن" ران هوارد، "میلک" گاس ون سنت، "خواننده" استفن دالدری و "میلیونر زاغه‌نشین" دنی بویل رقابت می‌کند.

فینچر در بخش بهترین کارگردان، دنی بویل ("میلیونر اسلامداگ")، استفن دالدری ("خواننده")، کلینت ایستوود ("بچه عوضی") و ران هوارد ("فراست / نیکسن") را به عنوان رقیب پیش رو دارد.

پیت نیز در بخش بهترین بازیگر مرد نامزد دریافت جایزه است و دیگر رقبای این بخش شامل ریچارد جنکینز برای "میهمان"، فرانک لانجلا برای "فراست / نیکسن"، شان پن برای "میلک" و میکی رورک برای "کشتی‌گیر" هستند.

آن هاتاوی برای "ریچل ازدواج می‌کند"، آنجلینا جولی برای"بچه عوضی"، ملیسا لئو برای "رود یخزده"، مریل استریپ برای "تردید" و کیت وینسلت برای "خواننده" نامزدهای اسکار بهترین بازیگر زن هستند.

همان طور که انتظار می‌رفت هیث لجر بازیگر فقید استرالیایی برای بازی در نقش جوکر در فیلم "شوالیه تاریکی" به کارگردانی کریستوفر نولان در بخش بهترین بازیگر مرد مکمل نامزد شد، اما فیلم جدید مجموعه بتمن از راه‌یابی به دیگر بخش‌های مهم اسکار امسال از جمله بهترین فیلم و کارگردان جا ماند.

"میلیونر زاغه‌نشین" بویل نیز که داستان آن در بمبئی روی می‌دهد در مجموع در 10 رشته نامزد اسکار است. جاش برولین ("میلک")، رابرت داونی جونیر ("تندر استوایی")، فیلیپ سیمور هافمن ("تردید") و مایکل شانون ("مسیر انقلابی") در کنار هیث لجر نامزدهای بخش بهترین بازیگر مرد مکمل را تشکیل می‌دهند.

نامزدهای بخش بهترین بازیگر زن مکمل نیز عبارتند از ایمی آدامز ("تردید")، پنه‌لوپه کروز، ("ویکی کریستینا بارسلونا")، وایولا دیویس ("تردید")، تاراجی پیو هنسن ("مورد عجیب بنجامین باتن") و مارسیا تومی ("کشتی‌گیر").

در بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان فیلم‌های "عقده بادر ماینهوف" اولی ادل از آلمان، "کلاس" لورن کانته از فرانسه، "انتقام" گتس اشپیلمان از اتریش، "خروجی" یوجیرو تاکیتا از ژاپن و "والس با بشیر" آری فولمن از رژیم صهیونیستی برای دریافت جایزه رقابت می‌کنند.

"وال – ای"، "بولت" و "کنگ فو پاندا" نامزدهای بخش بهترین فیلم انیمیشن هستند و نامزدهای بخش اسکار بهترین مستند بلند عبارتند از خیانت" الن کوراس، برخوردها در انتهای دنیا" ورنر هرتسوگ، "باغ" اسکات همیلتن کندی، "مرد روی سیم" جیمز مارشال و Trouble the Water تیا لسین و کارل دیل.

فهرست نامزدهای اسکار امسال را فورست ویتکر بازیگر برنده اسکار و سید گنیس رئیس آکادمی علوم و هنرهای سینمایی در بورلی هیلز لس آنجلس اعلام کردند. در 20 سال اخیر 15 فیلم که بیشترین نامزدی اسکار را داشته‌اند، در نهایت جایزه اسکار بهترین فیلم آن سال را نیز برنده شده‌اند.

مراسم اعطاء جوایز هشتاد و یکمین دوره اسکار روز 22 فوریه (چهارم اسفند) در کداک تیه‌تر لس آنجلس برگزار و از شبکه ABC پخش می‌شود.

فهرست کامل نامزدهای اسکار 81 را می‌توانید در این صفحه ببینید.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed