تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: یکشنبه، 29 دیماه 1387  

 

جوانان بزرگترین مخاطبان شبکه‌های اجتماعی هستند

 
 

سایت‌های اینترنتی با خدمات سنتی امروزه کارایی خود را از دست داده‌اند و به جای آن‌ها، شبکه‌های اجتماعی نظیر MySpace، روی کار آمده‌اند که روز به‌روز بر تعداد مخاطبان آن‌ها افزوده می‌شود و نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد که بیشتر نوجوانان و جوانان از آن‌ها استفاده می‌کنند. 

 
 

سایت‌های اینترنتی با خدمات سنتی امروزه کارایی خود را از دست داده‌اند و به جای آن‌ها، شبکه‌های اجتماعی نظیر MySpace، روی کار آمده‌اند که روز به‌روز بر تعداد مخاطبان آن‌ها افزوده می‌شود و نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد که بیشتر نوجوانان و جوانان از آن‌ها استفاده می‌کنند.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌مگ، مطالعات جدیدی که در مرکز تحقیقاتی Pew Internet انجام شده است نشان می‌دهد که طی چهار سال گذشته تعداد نوجوانان و جوانانی که از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند 4 برابر افزایش یافته است و در این میان، بیش از دوسوم کل نوجوانان و جوانان از این سایت‌ها استفاده می‌کنند.
این طور که آمارهای به‌دست آمده نشان می‌دهند، در سال 2005 میلادی تنها 8 درصد از جوانان آمریکایی از سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌رفته‌اند و در حال حاضر،‌ 65 کل جوانان این کشور خدمات این سایت‌ها را به صورت مستمر به کار می‌گیرند.

"آماندا لنهارت" مدیر گروه متخصصان در این تحیقیق در مرکز Pew Internet گفت: «در حالی که این روزها رسانه‌های خبری، مراکز تحقیقی و مراکز سیاست‌گذاری به طور گسترده در تلاشند تا نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی توسط کودکان را دریابند، بزرگسالان بزرگترین گروه مخاطبان این سایت‌ها را تشکیل می‌دهند. در حال حاضر تعداد بزرگسالان آمریکایی نسبت به نوجوانان این کشور بیشتر است و شیوع شبکه‌های اجتماعی بین آن‌ها امری بسیار مهم تلقی می‌شود».

این مطالعات نشان داد، بزرگسالانی که سن کمتری دارند، نسبت به این قشر از جامعه به سنین بیشتر اشتیاق قابل‌توجه‌تری به شبکه‌های اجتماعی دارند. طبق آمارها، 75 درصد جوانان 18 تا 24 سال از خدمات شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و این در حالی است که تنها 7 درصد افراد بالای 65 سال این سایت‌ها را به کار می‌گیرند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed