تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: جمعه، 20 دیماه 1387  

 

جدال لفظی فردوسی‌پور و نماینده سازمان تربیت‌بدنی در برنامه نود

 
 

طرح پرسش‌هایی صریح درباره‌ی تغییر و تحولات اخیر باشگاه پیروزی و هم‌چنین برگزاری مسابقه پیام کوتاه با این موضوع، مقدمه‌ای را فراهم کرد تا برنامه‌ی «نود» برای چندمین بار طی هفته‌های اخیر، از سوی مهمان تلفنی خود به سوءاستفاده از رسانه‌ی ملی متهم شود!  

 
 

طرح پرسش‌هایی صریح درباره‌ی تغییر و تحولات اخیر باشگاه پیروزی و هم‌چنین برگزاری مسابقه پیام کوتاه با این موضوع، مقدمه‌ای را فراهم کرد تا برنامه‌ی «نود» برای چندمین بار طی هفته‌های اخیر، از سوی مهمان تلفنی خود به سوءاستفاده از رسانه‌ی ملی متهم شود!

به گزارش خبرگزاری ایسنا، برنامه «نود» شامگاه 19 دی ماه با پرداختن به موضوع تغییر مدیرعامل باشگاه پیروزی، نظرسنجی برنامه‌ای خود را به طرح این پرسش اختصاص داد که «آیا با تغییر داریوش مصطفوی مشکلات باشگاه پیروزی برطرف خواهد شد یا خیر؟»

طرح این پرسش در ادامه با گفت‌وگوی تلفنی عادل فردوسی‌پور(مجری برنامه «نود») و محمد آخوندی (عضو هیات مدیره باشگاه پیروزی و مدیر روابط عمومی سازمان تربیت بدنی) ادامه یافت و آخوندی که این پرسش را دخالت در امور هیات مدیره باشگاه پیروزی و زیر سوال بردن آن‌ها توصیف می‌کرد، در بخشی از صحبت‌هایش به این مطلب اشاره کرد که آن‌ها نیز می‌توانند بر روی سایت تربیت بدنی این نکته را به نظرسنجی بگذارند که آیا «با تغییر مدیر شبکه سه، برنامه‌های این شبکه بهتر یا بدتر می‌شود؟!»

گفت‌وگوی عادل فردوسی پور با محمد آخوندی در ادامه به جر و بحثی جدی در حضور مخاطبان تلویزیونی مبدل شد و مجری برنامه «نود» چندین بار به سخنگوی سازمان تربیت بدنی تذکر داد که متوجه جایگاهی که در آن قرار دارد باشد و محمد آخوندی نیز در بخشی از صحبتهایش فردوسی پور را به فرافکنی در رسانه ملی متهم کرد.

صحبت‌های فرودسی پور و آخوندی سپس با این موضوع ادامه یافت که در برنامه‌ای که چندی پیش با موضوع «کمیته انتقالی» به روی آنتن رفت، هیچ نماینده‌ای از سازمان تربیت بدنی حضور نداشته و فروسی‌پور به مدیر روابط عمومی سازمان تربیت بدنی یادآور شد که در آن برنامه به تشخیص مدیران ارشد سازمان صدا و سیما باید شخصی درجه اول از سازمان تربیت بدنی در تلویزیون حاضر می‌شد که با موافقت سازمان تربیت بدنی همراه نشد؛ او همچنین این نکته را به آخوندی یادآور شد که با وجود رئیس و معاون سازمان تربیت بدنی، مدیر روابط عمومی این سازمان، نیازی نیست در برنامه‌های تلویزیونی شرکت کند و پاسخگو باشد.

فردوسی‌پور هم‌چنین خطاب به آخوندی متذکر شد که او در جایگاهی قرار ندارد که تصمیمات مدیران ارشد سازمان صدا و سیما را زیر سوال ببرد و تشخیص این مساله که چه کسی باید در برنامه «نود» حضور یابد بر عهده سازندگان این برنامه است.

فردوسی‌پور هم‌چنین در خلال برنامه پنجشنبه شب و در حین گفت‌وگو با محمد آخوندی، چندین بار از او درخواست کرد که به احترام شب‌های عزیز محرم، مطلبی غیر از حقیقت بیان نشود.

گفتنی است برنامه‌ی «نود» چندی پیش نیز با موضوع «تغییرات مکرر در زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال و تاثیر منفی آن بر باشگاهها» به روی آنتن رفت و در این برنامه نیز گفت‌وگویی مشابه آن چه شب گذشته اتفاق افتاد را بین رییس سازمان لیگ و مجری برنامه نود شاهد بودیم. در این برنامه عزیز محمدی (رئیس سازمان لیگ) از عادل فردوسی‌پور خواست که از جایگاه رسانه ملی سوء استفاده نکند و عادل فردوسی پور نیز از رئیس سازمان لیگ درخواست کرد که در رسانه ملی فرافکنی نکند.

در همین رابطه:

- به احترام عادل فردوسی‌پور و برنامه ۹۰ او، وبلاگ دیده‌بان

- هواداری از عادل فردوسی پور

- لینک‌های مرتبط در بالاترین

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed