تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون دیجیتالی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 16 دیماه 1387  

 

یاهو، اینتل و تلویزیون اینترنتی

 
 

یاهو و اینتل نمونه اولیه تلویزیون اینترنتی خود را در ماه آگوست نمایش دادند.  

 
 

مجله اینترنتی فریا - یاهو و اینتل نمونه اولیه تلویزیون اینترنتی خود را در ماه آگوست نمایش دادند. یاهو و اینتل در کامپیوترهای شخصی به موفقیت‌های همه جانبه ای رسیدند اما اکنون دو شرکت امیدوارند تا محصولاتشان در نمایشگاه لوازم الکترونیکی خانگی به نمایش درآید و نفوذ گسترده اینترنتی خود را در تلویزیون های خانگی نیز آغاز کنند.

دو کمپانی صنایع مهم و شرکای متعددی را جذب کرده اند تا هوشمندی و تعامل را به قسمتی از زندگی دیجیتال مردم که بیشتر از هر قسمت دیگری منفعل مانده و بیشتر مایه وقت گذرانی است، منتقل کنند.

یاهو و اینتل نمونه اولیه تلویزیون اینترنتی خود را در ماه آگوست نمایش دادند. اما نمونه کامل تر این تکنولوژی در نمایشگاه لوازم الکترونیکی خانگی در میان محصولات شرکت سامسونگ، توشیبا و تعدادی از شرکای جدید که قرارداد را امضا کرده اند، به نمایش درخواهد آمد.

اما آنها دقیقا به دنبال چه هستند؟ برای یاهو، تلویزیون پایگاهی برای Widget Channel خواهد بود، یک بنیاد نرم افزاری که میتواند جستجوگر و نمایش گر عکس باشد و این کارا را از طریق سرویسهای اجتماعی به هم متصل اینترنت انجام دهد. تماشای یوتیوب، جستجوی دقیق بین شوهای تلویزیونی و بالاخره تبلیغات یاهو در این میان، از عمده کارهایی است که یاهو در برنامه کار خود قرارداده است.

برای اینتل مانند جای پایی در صنعتی است که ریز پردازنده های ارزانتری را استفاده می کند، قدرت کمتری دارد و برق کمتری نیز مصرف می کند.

یاهو کاملا مطمئن است که این تولیدات در بازار خواهد گرفت. پاتریک بری نایب رییس پروژه تلویزیون اینترنتی یاهو می گوید: این قدم گذاشتن در مسیر اصلی ماست. در سال 2009 تلاش ما بر این است تا نفوذ خوب این محصولات در بازار الکترونیک خانگی را شاهد باشیم در سال 2010 امید داریم تا تلویزیون های اینترنتی این صف را در بین محصولات الکترونیکی خانگی بخود اختصاص دهند.

اما برای هر دو شرکت، تلویزیون مانند خاک ناآشناست. بری می گوید ما دو شرکت از میان اقیانوس کامپیوترهای خانگی سردرآورده ایم.

با وجود تمام تلاشها، ایده گذاشتن رایانه شخصی با محوریت محصولات رسانه ای در اتاق نشیمن، در بین مشتریان محبوبیت چندانی نداشت. اما شرکت اینتل، سازنده چیپ ست، از انسان شناسی برای همکاری دعوت کرده است تا در زمینه استفاده مردم از تلویزیون مطالعه و تحقیق نماید. به زبان دیگر اینتل قصد دارد تا خود را با واقعیت تطبیق دهد نه اینکه ایده خود را در بازار بی کششی، بین مردم جا بزند.

انسان شناس شرکت اینتل که بر خلاف مردم که تلویزیون نگاه کردن را دوست دارند، نگاه کردن مردم به تلویزیون را برگزیده است. اینتل اعتراف می کند که تلویزیون بیشتر از رایانه محبوب است مردم با هم تلویزیون می بینند و درباره اش با هم حرف می زنند پس تلویزیون اینترنتی باید ساده و قابل اعتماد باشد.

برای دهه های بسیاری مردم به دیدن آگهی بازرگانی در میان برنامه های تلویزیون عادت کرده اند، پس زمینه برای تبلیغات یاهوفراهم خواهد بود.

همچنین در تست های بعمل آمده از استفاده های آزمایشی این تلویزیون، مردم درباره جای نمایش دکمه ها در صفحه نمایش انتقاد داشتند و به این ترتیب تغییراتی در رابط کاربری این تلویزیون ها انجام خواهد شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed