تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 14 دیماه 1387  

 

هرزنامه‌ها در سال ۲۰۰۹ آزاردهنده‌تر می‌شوند

 
 

اگرچه سال 2008 شاهد ضربه دیدن دریای بی‌پایان ایمیل‌های ناخواسته بود اما این خوشحالی دیری نپایید و اکنون کارشناسان شاهد از راه رسیدن شکل جدیدی از این ایمیل‌ها در سال جدید میلادی هستند.  

 
 

اگرچه سال 2008 شاهد ضربه دیدن دریای بی‌پایان ایمیل‌های ناخواسته بود اما این خوشحالی دیری نپایید و اکنون کارشناسان شاهد از راه رسیدن شکل جدیدی از این ایمیل‌ها در سال جدید میلادی هستند.

به گزارش ایسنا، کارشناسان معتقدند که ایمیل‌های ناخواسته تاکنون موفق شده‌اند حدود 22 درصد از قلمرو اینترنتی بالقوه خود را در اختیار بگیرند که این به معنی در راه بودن شیوه‌های جدیدتر برای ارسال هرزنامه‌هاست.

بر اساس پیش‌بینی گروه SPAMfighter، هرزنامه‌های شبکه‌های اجتماعی بیش‌تر خواهند شد. هرزنامه‌نویسان در سال 2008 در شمار زیاد به شبکه‌های اجتماعی روی آوردند و انتظار می‌رود این روند در ماه‌های آینده به سرعت افزایش یابد.

همچنین شبکه‌های پیچیده‌تری برای ارسال هرزنامه به وجود خواهد آمد؛ بسته شدن یک شرکت میزبان هرزنامه در ماه نوامبر اثر بزرگی بر میزان ارسال هرزنامه‌ها داشت. این شرکت آمریکایی به‌عنوان مرکز کنترل اکثر شبکه‌های آلوده‌ای که پیام‌های ناخواسته منتشر می‌کردند عمل می‌کرد.

به اعتقاد محققان، 75 درصد از هرزنامه‌ها با این محل در ارتباط بودند و هرزنامه‌نویسان در سال 2009 باهوش‌تر شده و سیستم‌های مقاوم‌تر و با تمرکز کمتری می‌سازند.

از سوی دیگر روش‌ها بیش‌تر با یکدیگر همراه می‌شوند؛ هرزنامه‌ها با جاسوس‌افزارها و تاکتیک‌های فیشینگ همراه می‌شوند تا نوع جدیدی از تهدیدات پیچیده را به وجود آورند.

بر اساس این پیش‌بینی، فعالیت‌های هرزنامه‌یی که گروه یا اشخاص خاصی را هدف قرار می‌دهد نیز افزایش خواهند یافت و این مورد ممکن است شامل پیام‌هایی شود که برای کارمندان یک شرکت یا سازمان ویژه و یا حتی اعضای شبکه‌های آنلاین خاصی طراحی شده‌اند؛ این پیام‌ها به نوعی طراحی شده‌اند که پیام‌های رسمی به نظر بیایند.

همچنین فعالیت هرزنامه‌ها افزایش خواهد یافت؛ SPAMfighter در سال 2008 شاهد مواردی مانند فیشینگ بود که در پوشش هشدارعلیه فیشینگ منتشر شده بودند که نشان می‌دهد هرچه کاربران تازه اینترنت مطلع‌تر شوند امکان گسترش یافتن ترفندها نیز وجود دارد.

اما خوشبختانه شمار افرادی که فریب می‌خورند کم است؛ بررسی اخیر انجام گرفته در دانشگاه کالیفرنیا نشان می‌دهد از هر 12.5 میلیون هرزنامه تنها یکی پاسخ دریافت می‌کند اما طبق این مطالعه، متاسفانه همین درصد ناچیز برای کسب هفت هزار دلار در روز یا 3.5 میلیون دلار در سال برای یک شبکه هرزنامه کافی است بعلاوه این فعالیت ممکن است تا 8500 سیستم آلوده جدید را به شبکه‌های ارسال کننده هرزنامه اضافه کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed