تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- همایش روز رسانه‌های اجتماعی در ایران همزمان با سراسر جهان برگزار می‌شود
- قوانین جدید سانسور اینترنت در چین
- کارکنان رسانه‌ای کره‌جنوبی علیه سانسور رسانه‌ای اعتصاب کردند
- گردهمایی «دانش ارتباطات و جامعه ایرانی: سیاست‌های ارتباطی و چشم‌اندازهای آینده» برگزار می‌شود
- همایش فلسفه ارتباطات و چالش‌های ارتباط پژوهی در جهان معاصر
- ساعت مچی که پیامک دریافت می‌کند
- دومین همایش بین المللی مدیریت و اقتصاد رسانه برگزار می‌شود
- خداحافظی موسس فیس‌بوک با تابعیت آمریکائی برای فرار از مالیات
- تغییرات تازه در بینگ برای غلبه بر گوگل
- استعفای مدیراجرایی یاهو به دلیل مدرک تحصیلی جعلی

 

گروه خبری: شوراهای عالی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 25 اردیبهشتماه 1391  

 

راهبردهای ملی در بخش ارتباطات و رسانه تصویب شد

 
 

یکصدو سیزدهمین جلسه شورای تخصصی مهندسی فرهنگی روز دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه به ریاست محمدرضا مخبر دزفولی دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.  

 
 

یکصد و سیزدهمین جلسه شورای تخصصی مهندسی فرهنگی روز دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه به ریاست محمدرضا مخبر دزفولی دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسحاقی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تشریح مصوبات این جلسه گفت: در این جلسه که به بررسی بخش ارتباطات و رسانه سند مهندسی فرهنگی اختصاص داشت، چند راهبرد ملی مربوط به این موضوع به تصویب رسید.
وی ادامه داد: در حوزه رسانه‌های مکتوب، دیداری، شنیداری و دیجیتالی مقرر شد برنامه استقرار نظام جامع و کارآمد رسانه‌ای طراحی و تدوین شود.

دبیر شورای تخصصی مهندسی فرهنگی افزود: همچنین درخصوص مقابله با جنگ نرم رسانه‌ای دشمن و تولید قدرت نرم برای مقابله با این تهاجم تصمیم گرفته شد، آرایش جبهه رسانه‌ای ملی و فراملی طراحی و استقرار پیدا کند تا در این آرایش با ظرفیت‌های ملی و فراملی برای مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای افزایش پیدا کند.

اسحاقی ادامه داد: در خصوص مطبوعات کشور مقرر شد برای ارتقا و افزایش تأثیرگذاری مطبوعات از نظر کیفی متناسب با اقتضائات راهبردی کشور و اهداف جمهوری اسلامی ایران راهبردهای ملی و اقداماتی با همکاری دستگاه‌ها مربوط مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و ... طراحی شود.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: محور بعدی مورد بحث، موضوع توانمندسازی نیروی انسانی مشغول در بخش رسانه بود و مقرر شد برای آموزش، تربیت و بکارگیری نیروهای متخصص و متعهد جهت رفع نیازهای رسانه‌ای داخل و خارج از کشور راهبردهای ملی مربوطه تدوین و تصویب شود.

وی در پایان ترسیم نقشه زیرساخت‌های فن‌آوری‌های نوین رسانه‌ای، گسترش کمی و کیفی نشریات بین‌المللی، را از دیگر موضوعات طرح شده در این جلسه عنوان کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed