تبلیغات در مدیانیوز

 

جمعه، 22 آذرماه 1392: اخبار رسانه های مختلف درباره فجایع طبیعی و جرایم و جنایتهای مختلف می تواند حالت و خلق هر کس را به شکل نامطلوبی تغییر دهد اما قرار گیری در معرض این اخبار به طور مستمر موجب می شود که فرد را نسبت به اخبار غم انگیز احساس خاصی نداشته باشد.  ادامه

 

سه شنبه، 5 آذرماه 1392: نخستین نشریه علمی - تخصصی علوم ارتباطات کشور در زمینه مطالعات و انتشار ترجمان پژوهش‌های ارتباطی از سوی مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران منتشر می‌شود. ادامه

 

جمعه، 28 تیرماه 1392: گزارشی از یک پژوهش ادامه

 

جمعه، 1 دیماه 1391: نتایج یک پژوهش از دانشگاه اوتاگو در نیوزیلند  ادامه

 

شنبه، 18 آذرماه 1391: نتایج پژوهش‌های محققان کانادایی  ادامه

 

شنبه، 21 مردادماه 1391: مقدمه‌ای بر روش‌های پژوهش در فضای وب  ادامه

 

دوشنبه، 9 مردادماه 1391: جلسه دفاع از نخستین پایان‌نامه کارشناسی ارشد ارتباطات با موضوع شبکه نمایش خانگی کشور و محوریت سریال قهوه تلخ، روز گذشته در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد. ادامه

 

یکشنبه، 17 اردیبهشتماه 1391: هشتاد و چهارمین شماره فصلنامه علمی – ترویجی وسایل ارتباط‌جمعی «رسانه»، (ویژه بهار و تابستان 1390)، از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.  ادامه

 

پنجشنبه، 27 بهمنماه 1390: هشتاد و سومین شماره فصلنامه علمی - ترویجی «رسانه» از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.  ادامه

 

پنجشنبه، 13 بهمنماه 1390: «انجمن بین‌المللی پژوهش رسانه و ارتباطات IAMCR» یک سازمان تخصصی بین‌المللی در رشته پژوهش رسانه و ارتباطات است که سال 1957 تأسیس شده و اعضای آن، سنت پژوهش انتقادی در زمینه رسانه و ارتباطات به صورت گسترده و جهانی در آن توسعه دادند. ادامه

 

جمعه، 24 دیماه 1389: کتاب "مقدمه‌ای بر روایت در هنر رسانه جدید" ترجمه و تالیف امین انصاری از سوی انتشارات افراز منتشر شد.  ادامه

 

سه شنبه، 2 شهریورماه 1389: یافته‌های جدیدترین گزارش مرکز پژوهشی پیو از پوشش خبری گروه‌های اجتماعی مختلف در آمریکا حاکیست مسلمانان و گروه‌های دارای جایگاه اجتماعی و اقتصادی پایین در رسانه‌های این کشور بسیار منفی تصویر می‌شوند.  ادامه

 

دوشنبه، 24 خردادماه 1389: پنجاهمین شماره فصلنامه پژوهش‌های ارتباطی با مطالب متنوع و تخصصی حوزه ارتباطات بر پیشخوان مطبوعات قرار گرفت.  ادامه

 

چهارشنبه، 12 خردادماه 1389: یک پژوهشگر کرمانشاهی پس از انجام پژوهش خود به این نتیجه رسید که برنامه های تلویزیونی برای کاهش مصرف مواد مخدر در افراد دارای سوء مصرف، تاثیر چندانی ندارد.  ادامه

 

شنبه، 14 فروردینماه 1389: استاد دانشگاه تگزاس و واضع نظریه "برجسته‌سازی" معتقد است که رسانه‌های جمعی نقش مهمی در برجسته‌سازی مسائل زیست محیطی و در توجه قرار گرفتن مسائل و معضلات این حوزه ایفا می‌کنند. ادامه

 

دوشنبه، 17 اسفندماه 1388: سایت «انسان شناسی و فرهنگ» با همکاری «انجمن جامعه شناسی ایران» و انتشارات «جامعه شناسان» دوره سه روزه روش‌های کیفی در علوم اجتماعی برگزار می‌کند. ادامه

 

یکشنبه، 11 بهمنماه 1388: هفتاد و هفتمین شماره فصلنامه علمی - ترویجی رسانه از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد  ادامه

 

شنبه، 10 بهمنماه 1388: معرفی برخی از تکنیک‌های جنگ روانی و تعریف آنها ادامه

 

چهارشنبه، 30 دیماه 1388: یادداشت دکتر احمد توکلی مدرس ارتباطات دانشگاه درباره تاثیر تحولات جدید به خصوص آی.سی.تی بر توسعه رشته ارتباطات در خبرآنلاین ادامه

 

چهارشنبه، 18 آذرماه 1388: مهدی لبیبی با حکم محمدحسین صوفی معاون صدا به سمت سرپرست اداره کل پژوهش معاونت صدا منصوب شد.  ادامه

 

سه شنبه، 19 آبانماه 1388: نخستین جلسه از سلسله سخنرانی‌های علمی موسسه مطالعات آمریکای شمالی و اروپا 19 آبان 88 با موضوع پارادایم، نظریه و روش تحقیق بین رشته‌ای: رویکرد دو فضایی به مطالعات جهان در تالار حنانه دانشکده مطالعات جهان برگزار شد. ادامه

 

دوشنبه، 25 خردادماه 1388: مقاله دکتر یونس شکرخواه در همشهری درباره سواد رسانه‌ای ادامه

 

شنبه، 26 بهمنماه 1387: پژوهشی درباره وبلاگ‌های فارسی سرویس پارسی‌بلاگ  ادامه

 

شنبه، 21 دیماه 1387: گفتگوی روزنامه اعتماد با رئیس سابق دفتر مطالعات و توسعه رسانه‌های وزارت ارشاد ادامه

 

یکشنبه، 20 مردادماه 1387: نتایج یک نظرسنجی نشان داد مردم روسیه به طور فزاینده از کار خبرنگاران در این کشور تمجید می‌کنند.  ادامه

 

یکشنبه، 20 مردادماه 1387: مقاله حمید ضیایی‌پرور در همشهری در مورد اعتبار منابع الکترونیک  ادامه

 

دوشنبه، 3 تیرماه 1387: تصویرگری در ارایه‌ی اخبار، استفاده از پس زمینه در متن خبر و اولویت دادن به مسایل و نیازهای روزمره‌ی مردم از عوامل جذب مخاطب در مطبوعات عامه‌پسند است. ادامه

 

جمعه، 31 خردادماه 1387: پژوهشگر «بررسی وبلاگستان فارسی در سال 86» گفت: مرکز مطالعات و توسعه رسانه‌های وزارت ارشاد با تداوم بخشیدن به پروژه‌ی تحلیل محتوای وبلاگ‌ها در چند سال اخیر نشان داده بیش از هر نهاد پژوهشی دیگر با نگاه جدی به ماجرای محتوای تولید شده در وبلاگ‌ها نگاه می‌کنند. ادامه

 

دوشنبه، 20 خردادماه 1387: براساس یافته‌های یک مطالعه‌ی جدید بر روی عادات رسانه‌یی افراد جوان، با وجود ظهور اینترنت، تلویزیون هم‌چنان مهمترین منبع کسب اخبار و اطلاعات برای جوانان است. ادامه

 

سه شنبه، 7 خردادماه 1387: براساس پژوهش مرکز تحقیقات صداوسیما، مخاطبان تلویزیون، فیلم و سریال ایرانی را بیشتر می‌پسندند.  ادامه

 

یکشنبه، 22 اردیبهشتماه 1387: بر اساس آمار جدید، کاربران آمریکایی با بیش از 28 ساعت زمان اتصال به اینترنت در ماه، بیش‌تر از سایر کاربران جهان در اینترنت زمان سپری می‌کنند. آمریکا با متوسط کاربرانی که در طول ماه ژانویه سال 2008 تقریباً... ادامه

 

شنبه، 21 اردیبهشتماه 1387: ترجمه بخشی از مچموعه «دیجیتالی شدن در ویدئوکلیپ» نوشته لیانه فان ده برَک با ترجمه جهان ولیان پور ادامه

 

چهارشنبه، 4 اردیبهشتماه 1387: گفتگوی واشنگتن پریزم با سرپرستان پژوهش دانشگاه هاروارد در مورد وبلاگستان فارسی ادامه

 

یکشنبه، 25 فروردینماه 1387: شمار زیادی از کاربران اینترنت آمریکایی نسبت به وب‌سایت‌هایی که تبلیغات مبتنی بر اطلاعات شخصی و مربوط به علایق و نیازهای آن‌ها را نمایش می‌دهند، نگران هستند. به گزارش ایسنا، در یک نظرسنجی صورت گرفته شش نفر از هر ده... ادامه

 

شنبه، 24 فروردینماه 1387: براساس بررسی‌های انجام گرفته از سوی محققان اغلب تقاضاهای جست‌وجو به سه گروه قابل تقسیم هستند. به گزارش ایسنا، یافته‌ها نشان می‌دهند که تقاضای جست‌وجوی کاربران موتورهای جست‌وجوی اینترنتی عمدتا برای اطلاعات، مکان‌یابی و معاملات است. جست‌وجوهای اطلاعاتی شامل جست‌وجو... ادامه

 
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook