تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: تازه‌های نشر

تاریخ ارسال: دوشنبه، 15 تیرماه 1394  

 

کتاب: رسانه‌های اجتماعی

 
 

نوشته: جواد افتاده  

 
 

«رسانه‌های اجتماعی» عنوان جدیدترین کتابی است که دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به تازگی آن را منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا، کتاب «رسانه‌های اجتماعی» به نویسندگی جواد افتاده در چاپ اول خود در 152 صفحه به تازگی به چاپ رسیده است.

کتاب «رسانه‌های اجتماعی» به موضوعاتی همچون مفاهیم رسانه‌های اجتماعی، رسانه‌های اجتماعی در کسب و کار، رسانه‌های اجتماعی و کسب و کار، شبکه‌های اجتماعی، مفاهیم نظری رسانه‌های اجتماعی نیز اشاره کرده است.

این کتاب با شمارگان 1000 نسخه و با قیمت 10 هزار تومان در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به چاپ رسیده است.

««رسانه‌های اجتماعی» عنوان کتابی است که پیش روی شماست، رسانه‌هایی که در زندگی عادی کاربران عمومی نیز جریان دارد. بی‌اجازه و بی‌تعارف بخشی از زندگی روزمره‌مان شده‌اند اما به زبان ساده رسانه‌های اجتماعی چیست؟ به چه کار می‌آید؟ از کجا آمده است؟ به کجا می‌رود؟ چه زیرساخت‌های فکری و نظری دارد؟ کسب و کارها،‌ سازمان‌ها یا دولت‌ها در مواجهه با رسانه‌های اجتماعی چه تکلیفی دارند؟ این‌ها سوالاتی است که قرار است در پنج فصل از کتاب «رسانه‌های اجتماعی» به صورت مختصر و کوتاه پاسخ داده شود.»

این جملات بخشی از توضیحات نویسنده کتاب «رسانه‌های اجتماعی» است که در پشت جلد این کتاب نوشته شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook