تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 11 بهمنماه 1393  

 

رقابت بر سر اینترنت اشیا

 
 

مدت کوتاهی پس از آنکه سامسونگ از راه اندازی پلاتفورمی آزاد برای همه گیر کردن اینترنت اشیا خبر داد، فیس بوک هم از عرضه برخی ابزار اختصاصی هوش مصنوعی خود خبر داد. 

 
 

مدت کوتاهی پس از آنکه سامسونگ از راه اندازی پلاتفورمی آزاد برای همه گیر کردن اینترنت اشیا خبر داد، فیس بوک هم از عرضه برخی ابزار اختصاصی هوش مصنوعی خود خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از فست کمپانی، فیس‌بوک می‌گوید ابزار یاد شده یادگیری عمیق را ممکن می‌کند و هر فرد علاقمندی می‌توان از ابزار مذکور به خوبی استفاده کنند.

یادگیری عمیقی یکی از حوزه‌های هیجان انگیز و پرطرفدار هوش مصنوعی است و با گسترش آن می‌توان امیدوار به توسعه آموزش ماشینی و کاهش نیروی انسانی به منظور یادگیری و آموزش بود. در قالب این روش از مغزهای مصنوعی بازسازی شده موسوم به شبکه‌های عصبی به منظور ارتقای اموری همچون شناسایی صوت انسان‌ها، دید رایانه‌ای، پردازش زبان‌های طبیعی و ... استفاده می‌شود.

بسیاری از شرکت‌های فناوری در سال‌های اخیر به دنبال توسعه دانش یادگیری عمیق بوده‌اند تا بتوانند خدمات گسترده‌تری را به کاربران ارائه دهند. رایانه‌های پیشرفته مجهز به این فناوری‌ها قادر به تشخیص تفاوت‌های دو تصویر بوده و می‌توانند تا حدی توانایی‌های مغز را در این زمینه مورد تقلید قرار دهند.

آزمایشگاه تحقیقاتی هوش مصنوعی فیس‌بوک الگوریتم‌های موجود برای یادگیری عمیق را ارتقا بخشیده تا آنها سرعت و کارآیی بیشتری داشته باشند. قرار است جزییات بیشتر در این زمینه در آینده نزدیک اعلام شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook