تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاریخ ارسال: جمعه، 21 شهریورماه 1393  

 

جوادی یگانه رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات شد

 
 

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدرضا جوادی یگانه را به عنوان رئیس جدید پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منصوب کرد. 

 
 

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدرضا جوادی یگانه را به عنوان رئیس جدید پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منصوب کرد.

به گزارش ایرنا، علي جنتي در حكم انتصاب رئیس جدید پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات بر برقراری ارتباط علمی با نیروهای متخصص، خلاق و انجام طرح‌های پژوهشی در زمینه فرهنگ، هنر و ارتباطات با همکاری مؤسسات و جوامع علمی و پژوهشی داخلی و خارج از کشور تأكيد كرده است.

محمدرضا جوادي يگانه، دانشيار گروه جامعه شناسي دانشگاه تهران است و بر اساس شرح منتشر شده در وب سايت شخصي وي، حوزه‌هايي نظير جامعه‌شناسي تاريخي، هويت و شخصيت ايراني، جامعه‌شناسي ادبيات و خواندن و بازاريابي اجتماعي از جمله علايق پژوهشي اين عضو هيات علمي دانشگاه محسوب مي‌شود.

پیش از یحیی طالبیان رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات بود.

طبق گزارش پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، مراسم معارفه دكتر محمدرضا جوادي يگانه رئيس جديد پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با حضور دكتر محمدمهدي مظاهري مشاور ارشد وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و دكتر سيد ضياء هاشمي معاون فرهنگي وزير علوم، تحقيقات و فناوري،‌ برگزار شد.

دكتر مظاهري در اين مراسم، رئيس جديد پژوهشگاه فرهنگ،‌ هنر و ارتباطات را فردي دانشگاهي، جامعه‌‍شناس و صاحبنظر در حوزه فرهنگي معرفي كرد و با توجه به جايگاه ويژه پژوهشگاه خواستار توجه دكتر جوادي يگانه به ارتقاي اين مجموعه از وضعيت فعلي به وضعيت مطلوب شدند.

توجه به آينده‌پژوهي، ارتباط بيشتر با دانشگاه‌ها و ديگر پژوهشگاه‌ها، توجه به حضور دانشجويان دكتري پژوهش‌محور، توجه به ساختار پژوهشگاه، اهتمام به موضوع اقتصاد و فرهنگ، حضور نيروهاي هيات علمي تمام وقت از جمله نكاتي بود كه از سوي دكتر مظاهري مورد تاكيد قرار گرفت.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook