تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: میکروبلاگ

تاریخ ارسال: یکشنبه، 1 تیرماه 1393  

 

فرهنگ لغت ۸۳ صفحه‌ای پلیس آمریکا برای توییتر

 
 

پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی برای فهم معنای اصطلاحات عامیانه و کلید واژه‌های مختلفی که کاربران در سایت توییتر به کار می‌برند از یک فرهنگ لغت 83 صفحه‌ای استفاده می‌کند.  

 
 

پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی برای فهم معنای اصطلاحات عامیانه و کلید واژه‌های مختلفی که کاربران در سایت توییتر به کار می‌برند از یک فرهنگ لغت 83 صفحه‌ای استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اوتوورلدنیوز، اطلاعات مربوط به این فرهنگ لغت اختصاصی این هفته در اختیار عموم قرار گرفته است. در این فرهنگ لغت حدود 2800 مدخل درج شده است.

مقامات اف بی آی در این مورد گفته اند: با توجه به گسترش استفاده از توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی اینترنتی استفاده از لغات و اصطلاحات خاص گسترش چشمگیری یافته و شناسایی آنها و درک مفهومشان نیز ضرورت دارد.

از جمله اصطلاحاتی که در این فرهنگ لغت وجود دارد می توان به poof به معنای خداحافظی یا ترک اتاق، alotbsol به معنای همیشه نیمه روشن زندگی را ببینیم، GNSTDLTBBB به معنای شب به خیر، خوش بخوابی و ... اشاره کرد.

اف بی آی همچنین در حال تهیه فهرستی از افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی مختلف و بررسی داده های مرتبط با آنها و از جمله نقشه ای از پراکندگی جغرافیایی آنان است. تهیه چنین فهرستی از یکسو باعث حیرت برخی کاربران شده و این مساله را نشان دهنده بی اطلاعی کارکنان اف بی آی از ویژگی های توییتر دانسته اند. از سوی دیگر برخی کاربران هم این اقدام اف بی آی را نشان دهنده اهمیت روزافزون شبکه های اجتماعی می دانند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook