تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: بازی‌ رایانه‌ای

تاریخ ارسال: یکشنبه، 14 اردیبهشتماه 1393  

 

یک‌سوم ایرانی‌ها درگیر بازی‌های رایانه‌ای

 
 

بنا بر اعلام آمارهایی از سوی مسوولان بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای یک سوم جمعیت کشور (در گروه سنی بین هفت تا 40 سال) بازیهای رایانه‌ای انجام می‌دهند. 

 
 

بنا بر اعلام آمارهایی از سوی مسوولان بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای یک سوم جمعیت کشور (در گروه سنی بین هفت تا 40 سال) بازیهای رایانه‌ای انجام می‌دهند.

به گزارش ایسنا، چندی پیش اعلام شد که از هر سه ایرانی یک نفر از بازیهای رایانه‌ای استفاده می‌کند و 80 درصد از علاقمندان به این بازیها را رده سنی هشت تا 15 سال تشکیل می‌دهند و روزانه به طور متوسط دو ساعت از وقتشان را صرف این بازیها می‌کنند.

بر این اساس در هر بازی باید پنج اصل تفریح و سرگرمی برای بازیکن، آموزش نهان، تولید در بعد انبوه و درآمدسازی و کارآفرینی، برخورداری از جاذبه‌های هنری بدیع و ابتکارات و رسانه‌ای بودن ( انتقال پیام) رعایت شود.

کارشناسان بر این عقیده‌اند که پردازش مناسب و ساخت و تولید بازیهای جذاب رایانه‌ای با استفاده صحیح از این اصول نه تنها می تواند در رسیدن اهداف تولیدکنندگان نقش داشته باشد بلکه در استقبال مخاطبان نیز تاثیرگذار است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook