تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 28 اسفندماه 1392  

 

گزارشی از ۴۰ انیمیشن نوروزی شبکه پویا

 
 

شبکه پویا در ایام نوروز 18 انیمیشن سینمایی، چهار مجموعه ایرانی و 18 مجموعه خارجی را به روی آنتن می‌برد که در این بین انیمیشن‌های خارجی محصول کشورهایی چون آمریکا، انگلیس، فرانسه، مالزی و ژاپن هستند. 

 
 

شبکه پویا در ایام نوروز 18 انیمیشن سینمایی، چهار مجموعه ایرانی و 18 مجموعه خارجی را به روی آنتن می‌برد که در این بین انیمیشن‌های خارجی محصول کشورهایی چون آمریکا، انگلیس، فرانسه، مالزی و ژاپن هستند.

به گزارش ایسنا، پخش انیمیشن‌های سینمایی ویژه نوروز شبکه پویا از سه‌شنبه (27 اسفندماه) آغاز می‌شود و تا 15 فروردین ادامه دارد.

همچنین انیمیشن‌های سریالی نیز از پنج‌شنبه، 29 اسفندماه به روی آنتن می‌روند.

از میان انیمیشن‌های سینمایی که هر شب ساعت 21 پخش می‌شوند، «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 1» امروز 27 اسفندماه به کارگردانی کریس میلر و فیل لرد پخش می‌شود که محصول 2009 است.

در خلاصه داستان این سینمایی آمده است: مخترع جوان که از کودکی دست به اختراعات عجیب و غریب می‌زده و ناموفق بوده است این بار براساس احتیاج مردم شهر و هنگامی که آن‌ها فقط توانایی خرید غذاهای ارزان را دارند دستگاهی را اختراع می‌کند که آب را به غذا تبدیل می‌کند به همین دلیل تبدیل به یک قهرمان محلی می‌شود.

همچنین چهارشنبه، 28 اسفند ماه سینمایی «کتاب جنگل» به مدت 78 دقیقه محصول سال 1967 به کارگردانی وولفگانگ ریترمن و تهیه‌کنندگی کمپانی دیزنی پخش می‌شود که درباره نوزادی به نام موگلی است که در جنگل گم می‌شود و توسط باگیرا (پلنگ سیاه) پیدا شده و توسط خانواده گرگ‌ها بزرگ می‌شود.

انیمیشن سینمایی «توربو» پنج‌شنبه، 29 اسفند ماه به کارگردانی دیوید سورن به تهیه‌کنندگی دریم ورکز از شبکه پویا به روی آنتن می‌رود. این سینمایی در ژانر ماجرایی و کمدی در سال 2013 تولید شده است و درباره داستان حلزون بلندپروازی است که با دیدن مسابقات ماشین‌رانی می‌خواهد همچون قهرمان مسابقه باشد.

همچنین جمعه، اول فروردین‌ماه انیمیشن سینمایی پیر کافین با عنوان «من نفرت انگیز 2» که در سال 2013 ساخته شده پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: آقای گورو سرپرستی چند بچه را بر عهده دارد، از طرفی شخصی مأمور می‌شود تا یک مسئله سری را پیگیری کند. او در این مأموریت با خانمی به نام لوسی همکار می‌شود و در آخر به اصرار فرزندخوانده‌هایش با وی ازدواج می‌کند.

به گزارش ایسنا، انیمیشن «دانشگاه هیولاها» در دوم فروردین به روی آنتن می‌رود. این انیمیشن به مدت 104 دقیقه توسط ون اسکن لوون در سال 2013 ساخته شده است و داستان آن به این شرح است که مایک به تازگی وارد دانشگاه هیولاها شده و دوست دارد یک هیولای ترسناک باشد ولی موفق نمی‌شود.

در روز سوم فروردین شبکه پویا انیمیشن سینمایی «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2» را به روی آنتن می‌برد که توسط کودی کمرون و کریس پرن در سال 2012 به مدت 95 دقیقه کارگردانی شده است.

و در روز چهارم فروردین‌ ماه سینمایی «هواپیماها» به کارگردانی کلی هال تولید 2013 پخش می‌شود و قصه آن درباره یک هواپیمای سم‌پاش است که در یک مزرعه کار می‌کند ولی همیشه آرزوی شرکت در مسابقات پرواز دور دنیا را دارد.

«دوران دایناسورها» عنوان انیمیشن سینمایی دیگری است که در پنجمین روز فروردین به روی آنتن می‌رود. این انیمیشن درباره سه کودک است که به کمک ماشین زمانی که پدر آن‌ها روزگاری ساخته بوده است به 65 میلیون سال قبل سفر می‌کنند و ناگهان خودشان را در لانه تخم‌های یک دایناسور می‌یابد.

«دوران دایناسورها» با تکنیک سه‌بعدی و در سال 2012 توسط یونگ سوک چو کارگردانی شده است.

«سامی 2» در هفتم فروردین به کارگردانی وینست کتسلوت از شبکه پویا به به مدت 92 دقیقه به روی آنتن می‌رود که در سال 2012 تولید شده است.

سینمایی «خرس‌های مهربون» نیز هشتم فروردین پخش می‌شود که به مدت 68 دقیقه ساخته فایوان و محصول 2012 است و داستان یک مرد چوب بر را به تصویر می‌کشد که از فروش درختان جنگل، می‌خواهد هزینه خرید بلیت سفر عید و بازگشت نزد خانواده‌اش را فراهم کند. ولی حیوانات جنگل به خصوص دو خرس با او مشکل دارند.

«ملکه برفی» نیز که در نهمین روز بهار به روی آنتن شبکه پویا می‌رود در سال 2012 توسط ولادین بارب کارگردانی شده و در خلاصه داستان آن آمده که ملکه برفی به دلیل خشمی که دارد تصمیم گرفته تمام اطرافیان خود را به شکل مجسمه‌های یخی دربیاورد. دو کودک که وارث هنر پدرشان هستند در مسیر مبارزه با ملکه برفی قرار می‌گیرند و در نهایت بر او پیروز می‌شوند.

«افسانه ساریلا» که 10 فروردین ماه پخش می‌شود توسط نانسی فلورانس ساوارد ساخته شده است، محصول 2013 و سه بعدی است. این سینمایی درباره سه جوان از یک قبلیه است که می‌خواهند دهکده خود را از گرسنگی نجات دهند در نتیجه در جستجوی سرزمین موعود برمی‌آیند.

شبکه پویا انیمیشن «بازگشت به دریا» به کارگردانی تام لو محصول 2012 را 11 فروردین به روی آنتن می‌برد که درباره ماهی کوچکی است که آرزوی دیدن دریای آزاد را دارد، در طول ماهیگیری به دام می‌افتد و سر از آکواریوم یک رستوران درمی‌آورد.

انیمیشن نیکی ادوانی با عنوان «سفر به دهلی» به مدت 74 دقیقه در 12 فروردین‌ماه پخش می‌شود و داستان خانواده یک ببر را به تصویر می‌کشد.

سینمایی «بال‌ها» که 14 فروردین‌ماه از شبکه پویا به روی آنتن می‌رود محصول 2012 است که الگا لوپاتو آن را کارگردانی کرده است.

و آخرین انیمیشن سینمایی شبکه پویا که آن را 15 فروردین‌ماه به روی آنتن می‌برد و محصول 1988 به کارگردانی هایائو میازاکی است «خاکستری» نام دارد، درباره دو دختر بچه است که به حومه شهر می‌روند تا به مادر بیمارشان کمک کنند ولی خانه آن‌ها نزدیک به یک جنگل است و آن‌ها را با ماجراهای عجیبی روبرو می‌کند.

***

به گزارش خبرنگار ایسنا، «سارا و سامان»، «زرد مشکی 2»، «دنیای پویا» و «هرکسی کاری دارد» از جمله انیمیشن‌های سریالی شبکه پویاست که به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا ساخته شده و قرار است در ایام نوروز به روی آنتن برود.

«سارا و سامان» را ناهید صمدی در 17 قسمت 7 دقیقه‌ای با تکنیک سه بعدی تولید کرده است که هر روز ساعت 15 و 30 دقیقه پخش می‌شود. در این انیمیشن دو شخصیت اصلی قصه یعنی سارا و سامان در کنار پدر و مادر خود داستان‌های سرگرم‌کننده‌ای همراه با طنز خلق می‌کنند.

مجموعه 26 قسمتی «زرد مشکی 2» نیز که هر روز ساعت 18 و 30 دقیقه به روی آنتن می‌رود توسط کیانوش عابدی کارگردانی شده است.

همچنین ویژه برنامه «دنیای پویا» به کارگردانی امیر فیضی در 26 قسمت 60 دقیقه‌ای ساخته شده که بر محور کارتون و انیمیشن است. این مجموعه که براساس حال و هوای عید ساخته شده دارای بخش‌های زنده، عروسکی و انیمیشن است و سه شخصیت عروسکی رنگی دارد که ساعت 17 هر روز پخش می‌شود.

مجموعه انیمیشن 15 قسمتی «هر کسی کاری دارد» به کارگردانی و نویسندگی پروین تجوید هر روز ساعت 15 و 13 دقیقه از شبکه پویا به روی آنتن می‌رود. این مجموعه انیمیشن با استفاده از خمیرمایه طنز و فانتزی مشاغلی همچون بقالی، غصابی، کشاورزی، نانوایی، نجاری و... را به کودکان معرفی می‌کند.

***

به گزارش خبرنگار ایسنا، از میان 18 مجموعه انیمیشن خارجی نوروزی شبکه پویا می‌توان به سری جدید «تام و جری»، «دیپ داپ»، «بره کوچولو»، «اژدها سواران»، «قهرمان تنیس»، «گرگ ناقلا»، «باب اسفنجی»، «بره ناقلا»، «بوشوگ»، «باگزبانی»، «خرگوشک‌ها»، «پلنگ صورتی»، «مکس»، «لئون»، «پاندای کونگ‌فوکار»، «چگونه نقاشی بکشیم»، «ایوری»، «بزرگ و کوچک» اشاره کرد.

سری جدید «تام وجری» به کارگردانی ویلیام هانا و جوزف بابرا بارا در 15 قسمت محصول کشور آمریکاست که هر روز ساعت 19 و 50 دقیقه پخش می‌شود.

«دیپ داپ» در 52 قسمت به کارگردانی استیور ابرستر هر روز ساعت 19 و 47 دقیقه به روی آنتن پویا می‌رود که ماجراهای کودکی را به تصویر می‌کشد که در دنیای نقاشی تجربیات جدیدی را در ارتباط با اشکال پیدا می‌کند.

همچنین هر روز ساعت 15 و 46 دقیقه مجموعه 15 قسمتی «بره کوچولو» محصول انگلستان به روی آنتن می‌رود.

«اژدها سواران» نیز ساعت 19 به کارگردانی کریس سندرز در 15 قسمت پخش می‌شود که در ژانر اکشن و ماجرایی در سال 2013 تولید شده است.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: در جزیره‌ای به نام برک آدم‌ها با اژدها زندگی مسالمت‌آمیزی دارند. چند کودک مربی اژدها هستند و در هر قسمت اتفاقاتی در جزیره می‌افتد که کودکان و اژدها به کمک هم مشکل را حل می‌کنند.

مجموعه انیمیشن 15 قسمتی «قهرمان تنیس» درباره‌ی یک تنیسور جوان و محصول 2006 ژاپن است. این مجموعه ساعت 22 و 21 دقیقه هر روز در ایام نوروز پخش می‌شود.

«گرگ ناقلا» محصول 2010 مالزی در 15 قسمت ساخته شده و شبکه پویا آن را ساعت 15 و 41 دقیقه به روی آنتن می‌برد.

همچنین سری جدید مجموعه «باب اسفنجی» در 15 قسمت 12 دقیقه‌ای ساعت 17 و 45 دقیقه پخش می‌شود. سری جدید این مجموعه در سال 2013 اوسط کمپانی استین هیلنبرگ در آمریکا ساخته شده است.

«بره ناقلا» عنوان مجموعه نوروزی دیگری است که ساعت 16 و 23 دقیقه به روی آنتن می‌رود. سری سوم این مجموعه در 15 قسمت هفت دقیقه‌ای محصول 2013 انگلیس است.

به گزارش ایسنا، انیمیشن «بوشوگ» نیز به کارگردانی استپورابرستر در سال 2006 ساخته شده و محصول فرانسه است. ساعت 19 و 23 دقیقه از شبکه پویا پخش می‌شود. 67 قسمت دارد و ماجراای یک سگ ساده لوح و خوش شانس را به تصویر می‌کشد.

سری جدید «باگز بانی» نیز در 15 قسمت ساعت 20 و 30 دقیقه به روی آنتن می‌رود. جفری گترال، مایکل هک و اسکات همینگ کارگردانی این اثر را برعهده داشته‌اند.

«خرگوشک‌ها» عنوان مجموعه نوروزی دیگری است که در سال 2013 تهیه شده و ساعت پخش آن 18 و 23 دقیقه است.

داستان این مجموعه درباره‌ی موجوداتی شبیه خرگوش است که هر بار با شیطنت‌های خود داستان تازه‌ای را در هر قسمت می‌آفرینند.

سری جدید «پلنگ صورتی» نیز ساعت 16 و 50 به روی آنتن پویا قرار می‌گیرد.

انیمیشن 30 قسمتی محصول فرانسه که ساعت 22 و 43 دقیقه پخش می‌شود «مکس» نام دارد و درباره‌ی پسری به همین نام است که برای حل مشکلات روزمره‌ به یک سوپرمکس تبدیل می‌شود.

و «لئون» استپورابرستر تولید شده در 2009 فرانسه 33 قسمت دارد و ساعت 20 26 دقیقه هر روز به روی آنتن قرار می‌گیرد. داستان این مجموعه حول محور یک شیر تنبل و بی‌عرضه می‌گردد.

به گزارش ایسنا، مجموعه انیمیشن دیگری در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار گرفته است که «ایوری» نام دارد و ساعت 15 و 20 دقیقه به روی آنتن می‌رود. 15 قسمت و درباره‌ی یک موجود عجیب و کوچک است که داخل دوات زندگی می‌کند، در جنگل گم شده و یک پس بچه آن را پیدا کرده و همراه خود می برد.

سری جدید «پاندای کونگ‌فو کار» نیز قرار است در 15 قسمت در ایام نوروز پخش شود. این مجموعه که محصول 2011 آمریکاست ساعت 18 به روی آنتن می‌رود.

شبکه پویا یک انیمیشن آموزشی با عنوان «چگونه نقاشی بکشیم» را نیز در تعطیلات نوروز هر روز ساعت 15 و 56 دقیقه نمایش می‌دهد.این مجموعه آموزشی محصول 2013 انگلیس و به کارگردانی پیتر هستیگر است و 26 قسمت دارد.

و آخرین مجموعه خارجی این شبکه انیمیشن «بزرگ و کوچک» نام دارد که عروسکی است و در 52 قسمت هر روز ساعت 15 پخش می‌شود. این مجموعه دو کاراکتر بزرگ و کوچک دارد که یکی عاقل و دیگری بازیگوش است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook