تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: جمعه، 22 آذرماه 1392  

 

فیس‌بوک دروازه‌بان خبر می‌شود

 
 

فیس‌بوک با اعمال تغییراتی در نظام درجه‌بندی و طبقه‌بندی خود قصد دارد مطالب و محتوای خبری که به نظر آنها ارزش خبری بیشتری دارد را بیشتر از دیگر منابع در دسترس قرار دهد. 

 
 

فیس‌بوک با اعمال تغییراتی در نظام درجه‌بندی و طبقه‌بندی خود قصد دارد مطالب و محتوای خبری که به نظر آنها ارزش خبری بیشتری دارد را بیشتر از دیگر منابع در دسترس قرار دهد.

به گزارش فارس به نقل از پی سی ورلد، پیش از این فیس بوک اعلام کرده بود در ازای دریافت پول میزان مشاهده مطالب پست شده کاربران را افزایش خواهد داد.

علاوه بر این فیس بوک در آینده به کاربران امکان خواهد داد تا لینک های مطالب مورد نظرشان را ذخیره کنند تا بتوانند آنها را سر فرصت مطالعه نمایند. منابع نزدیک به فیس بوک از برنامه های این شرکت برای راه اندازی نوعی روزنامه دیجیتال نیز خبر داده اند.

فیس بوک مدعی است قصد دارد از این طریق مطالبی را در دسترس کاربران قرار دهد که ارزش خبری بیشتری داشته باشند، با این حال برخی صاحب نظران می گویند فیس‌بوک با این کار برخی اهداف تجاری را پیگیری می‌کند. به خصوص که مشخص نیست تعیین اعتبار و ارزش اخبار مختلف بر مبنای چه معیاری قرار است انجام شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook