تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: پژوهش در رسانه

تاریخ ارسال: سه شنبه، 5 آذرماه 1392  

 

فصلنامه ترجمان پژوهش‌های ارتباطی منتشر می‌شود

 
 

نخستین نشریه علمی - تخصصی علوم ارتباطات کشور در زمینه مطالعات و انتشار ترجمان پژوهش‌های ارتباطی از سوی مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران منتشر می‌شود. 

 
 

نخستین نشریه علمی - تخصصی علوم ارتباطات کشور در زمینه مطالعات و انتشار ترجمان پژوهش‌های ارتباطی از سوی مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران منتشر می‌شود.

مجله ترجمان پژوهش‌های ارتباطی یک نشریه ادواری (در قالب فصلنامه) است که با چارچوب و طرحی نو در جذب و تولید محتوای علمی با شاخص‌ها و استانداردهای بین‌المللی در شاخه‌های مختلف و متنوع علوم ارتباطات منتشر خواهد شد.

این مجله تولید و انتشار محتوای علمی را در ابعاد جهانی از طریق ترجمه متون و مقالات علمی منتشر شده در مجلات معتبر بین‌المللی و معرفی چکیده طرح های پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز علمی دنیا به منظور روزآوری و گسترش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های علمی و حرفه ای دانش ارتباطات مدنظر قرار می دهد.

شناخت ساختارهای نگارش متون علمی و بسترسازی برای انجام پژوهش های نو و کاربردی متناسب با موقعیت و شرایط ملی در سطوح بالا (طراحی وضعیت مطلوب برای پژوهش های ارتباطی) و پوشش خلاهای علمی و مطالعاتی علوم ارتباطات با ارائه و معرفی طرح ها و پژوهش‌های برتر جهانی از اهداف اساسی انتشار این مجله است.

جامعه هدف این نشریه نظام آموزش عالی، مجامع، مراکز علمی و حرفه ای ارتباطی کشور اعم از دانشجویان، اعضای هیأت علمی، محققان، کارشناسان و مدیران ارتباطی نهادها و سازمان های تخصصی است.

بنابر استاندارد یونسکو این مجله از ترجمه مقاله‌های علمی از زبان‌های مختلف در سه سطح دانش پیشگان (دانشگاهیان)، تکنوکرات‌ها (متخصصان و فعالان حرفه‌ای) و مراکز پشتیبان (سازمان‌ها و نهادهای اجرایی، مؤسسات، انجمن ها و مجامع علمی - تحقیقاتی) استقبال می‌کند.

فصلنامه ترجمان پژوهش‌های ارتباطی با صاحب امتیازی مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، با همت گروه مطالعات رسانه و فرهنگ، مدیرمسئولی دکتر محمدمهدی فتوره چی، سردبیری دکتر غلامرضا آذری و سیدتقی کمالی و با هیأت تحریریه متشکل از استادان و اعضای هیأت علمی صاحب تألیف و ترجمه در رشته علوم ارتباطات منتشر می‌شود.

نویسندگان، پژوهشگران و مترجمان علوم ارتباطات می توانند مقالات و ترجمه های خود را به منظور بررسی برای انتشار به نشانی الکترونیک tcrut@gmail.com ارسال کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook