تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: جمعه، 4 مردادماه 1392  

 

نسخه سبک فیس بوک برای کاربران کشورهای در حال توسعه

 
 

نسخه ای سبک از فیس بوک برای کاربران موبایل برای کشورهای در حال توسعه مانند هند، طراحی شده که به زودی عرضه می شود.  

 
 

نسخه ای سبک از فیس بوک برای کاربران موبایل برای کشورهای در حال توسعه مانند هند، طراحی شده که به زودی عرضه می شود.

به گزارش خبرآنلاین، مدیران فیس بوک بدلیل استفاده گسترده کاربران موبایل در کشورهایی مانند هند، که ترافیک زیادی را به خود اختصاص داده اند، تصمیم گرفتند تا نسخه ای سبک تر از نسخه موجود تهیه کنند تا این کاربران بتوانند به راحتی پست ها و لایک های خود را انجام دهند.

برخی ویژگی ها در نسخه های موبایلی فیس بوک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و توسعه این ویژگی ها روی موبایل برای کاربران ویژه در دستور کار فیس بوک قرار گرفته است.

کاربران فیس بوک در حال حاضر به 1.1 میلیارد رسیده است و کشورهایی مانند هند با رشد سریع خود آنهم از طریق موبایل، به این روند رو به رشد کمک زیادی کرده اند.

استراتژی موسوم به FACEBOOK FOR EVERY PHONE توسط این کمپانی دنبال شده و کاربران در کشورهای فقیر و نیز در حال توسعه (که پولی بابت دانلود عکس و یا دسترسی به کانال های خبری نمی دهند) در اولویت این استراتژی قرار دارند و جالب اینجاست که مردم فقیر در نواحی روستایی هند تازه فهمیده اند فیس بوک چیست و چه کارآیی های دارد و لذا روند رشد این شبکه اجتماعی در بخش های روستایی با کاربرانی که موبایل دارند، به سرعت در حال افزایش است.

فیس بوک در حال فروش بخش تبلیغات خود به شرکتهای بزرگ و کوچک بوده و در نظرسنجی های جدید نیز کاربران با پرداخت 10 دلار گفته اند علاقمندند تا از شر آگهی های تبلیغاتی روی فیس بوک راحت شوند.

15 درصد از مردم در نظرسنجی های جدید گفته اند تمایل به پرداخت پول برای حذف تبلیغات از روی کانال های خود در فیس بوک هستند و 8 درصد نیز گفته اند حاضر به پرداخت 5 تا 10 دلار به صورت ماهانه برای این کار هستند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook