تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 31 تیرماه 1392  

 

دفاع مدیر توییتر از پولی شدن فیس‌بوک

 
 

رشد فزاینده آگهی‌های فیس بوک باعث شده برخی متخصصان از ایده پولی شدن این سایت در صورت حذف تبلیغات از آن دفاع کنند.  

 
 

رشد فزاینده آگهی‌های فیس بوک باعث شده برخی متخصصان از ایده پولی شدن این سایت در صورت حذف تبلیغات از آن دفاع کنند.

به گزارش فارس به نقل از پی سی مگ، برخی کاربران این سایت می‌گویند حاضرند ماهیانه هزینه‌ای بابت استفاده از خدمات فیس‌بوک بپردازند و در عوض از مشاهده انبوه تبلیغات آنلاین در این سایت معاف شوند.

آخرین فرد مشهوری که از این ایده دفاع کرده بیز استون یکی از بنیانگذاران و مدیران سایت توییتر است که به تازگی استفاده از فیس بوک را آغاز کرده است. وی معتقد است اگر فیس بوک ماهانه 10 دلار حق عضویت بگیرد و تنها ده درصد کاربران این سایت حاضر شوند چنین پولی بپردازند درآمد فیس بوک از این محل بالغ بر یک میلیارد دلار خواهد بود.

وی به زاکربرگ پیشنهاد کرد چنین ایده‌ای را عملی کند و در عوض کاربران تنها محتوای تولید شده توسط دوستان و همکاران و نه تبلیغات رنگارنگ سایرین را در این سایت مشاهده کنند. وی اظهار امیدواری کرد اجرای چنین طرحی به بهتر شدن خدمات سایت یاد شده هم منجر شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook