تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: دوشنبه، 24 تیرماه 1392  

 

پخش نورهای رنگی تلویزیون در تمام خانه

 
 

شرکت هلندی تولید کننده لوازم الکترونیکی نخستین تلویزیونی را که می تواند رنگهای خانه را با رنگهایی که در تلویزیون به نمایش در می آید تطابق دهد، روانه بازار کرده است.  

 
 

شرکت هلندی تولید کننده لوازم الکترونیکی نخستین تلویزیونی را که می تواند رنگهای خانه را با رنگهایی که در تلویزیون به نمایش در می آید تطابق دهد، روانه بازار کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تلویزیون الویشین فیلیپس اولین تلویزیونی است که نورهای خانه را با لامپهای متصل به اینترنت با فناوری 'Ambilight' با آنچه در تلویزیون به نمایش در آمده همساز می کند. این لامپها در حاشیه صفحه نمایش تلویزیون قرار گرفته است و نور را از آن قسمت در فضا پخش می کند.

این فناوری برای اولین بار در سال 2004 معرفی شد تا کل اتاق نشیمن را در نورهایی که در تلویزیون پخش می شود، غرق کند.

فیلیپس مدعی شده است که نورهای اضافی موجب می شود که صفحه نمایش تلویزیون عریض تر به نظر برسد و کاربر را در تجربه نمایشی خود غوطه ور سازد. این تلویزیون جدید همچنین این شرایط را فراهم می کند که نورهای اطراف تلویزیون با وارد کردن شماره سریال به سیستم اضافه شوند. لامپهای روی سقف و سایر منابع نوری می توانند با نور تلویزیون همساز شده و تجربه نمایش را در کل اتاق و فضای مورد نظر گسترش دهند.

این ویژگی می تواند ضعف بینایی ناشی از تماشای تلویزیون در یک اتاق تاریک را نیز کاهش دهد.

از سوی دیگر این لامپهای رنگی فیلیپس را می توان برای سایر اتاقها خریداری کرد و آنها را به وسیله یک شبکه اینترانت به صورت وایرلس به یک تلفن هوشمند متصل کرد. این لامپها با موسیقی که گوش می کنید تغییر رنگ خواهند داد.

این نوآوری در شرایطی عرضه شده که قیمت آن مورد انتقاد قرار گرفته است. هر سه لامپ در یک بسته به قیمت 270 دلار و هر لامپ اضافه به قیمت 75 دلار به فروش می رسد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook