تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: جمعه، 14 تیرماه 1392  

 

ضرب‌الاجل سه‌ماهه انگلیس برای گوگل

 
 

دفتر ناظر اطلاعاتی انگلیس به مسئولان گوگل سه ماه زمان داده تا خط مشی حریم شخصی خود را اصلاح کرده و با قوانین این کشور تطبیق دهد.  

 
 

دفتر ناظر اطلاعاتی انگلیس به مسئولان گوگل سه ماه زمان داده تا خط مشی حریم شخصی خود را اصلاح کرده و با قوانین این کشور تطبیق دهد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه «ایندینپدنت»، بریتانیا و دیگر کشورهای اروپایی به گوگل سه ماه وقت دادند تا قوانین حریم شخصی خود را اصلاح کند. این کشورها به مسئولان گوگل هشدار داده‌اند که اگر اصلاحات مورد نظر انجام نشود، گوگل ممکن است با جریمه‌هایی به دلیل نقض قوانین حریم خصوصی روبرو شود. دفتر ناظر اطلاعاتی بریتانیا می‌گوید بررسی‌های اخیر «سوالاتی را در مورد میزان تطابق سیاست‌های حریم خصوصی این شرکت با قانون حفاظت اطلاعات بریتانیا، به وجود آورده.

بریتانیا چندمین کشور اروپایی است که سیاست‌های حریم خصوصی گوگل را مورد مداقه قرار می‌دهد و اصلاحات آن را خواستار می‌شود. گوگل در سال 2012 تغییراتی را در خط مشی حریم خصوصی خود اعمال کرد که بر اساس آن این شرکت خود را مجاز به جمع‌آوری و ذخیره سوابق و اطلاعات شخصی کاربران کرده است. از زمان اعمال این تغییرات، ادارات و مراکز مختلف ناظر بر فضاهای مجازی، بارها گوگل را به چالش کشیده و تغییر این خط مشی را خواستار شده‌اند. فرانسه یکی از دیگر کشورهایی اروپایی است که خواستار اصلاحات این قوانین شده. کمیسیون ملی نظارت بر اطلاعات این کشور روز 20 ژوئن به گوگل سه ماه زمان برای اعمال اصلاحات داد.

ماه مارس امسال بود که گوگل مجبور شد به دلیل نقض حریم خصوصی افراد در آمریکا 7 میلیون دلار جریمه بپردازد. گوگل پذیرفته است که خودروهای «جمع‌آوری میدانی اطلاعات» این شرکت، از طریق شبکه‌های بی‌سیم اطلاعات فردی افراد را جمع‌آوری می‌کرده‌اند. در صورتی که گوگل تغییرات مورد نظر بریتانیا را تا پایان ضرب‌الاجل اعلام شده اعمال نکند، ممکن است تا 500هزار پوند جریمه شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook