دومین همایش روز رسانههای اجتماعی با رویکرد رسانههای اجتماعی در سازمان همزمان با روز جهانی رسانههای اجتماعی در سراسر جهان با حضور اساتید، کارشناسان و فعالان رسانههای اجتماعی یکشنبه 9 تیرماه جاری در تالار ایوان شمس تهران برگزار میشود.
به گزارش دبیرخانه این همایش، هدف اصلی دومین همایش روز رسانههای اجتماعی این است تا با تعامل بیشتر میان پژوهشگران، مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده سازمانی راه را برای بهینهسازی و شناخت ظرفیتها، فرصتها، راهکارهای و کاربردهای رسانههای اجتماعی فراهم نماید.
محورهای همایش
کارکردهای رسانههای اجتماعی برای سازمانها
طراحی، توسعه و کاربرد رسانههای اجتماعی سازمانی
فرهنگ سازمانی، آموزش و رسانههای اجتماعی
تبلیغات و بازاریابی با رسانههای اجتماعی برای رونق کسبوکارها
بررسی علل و موانع بکارگیری رسانههای اجتماعی در سازمانهای ایرانی
استراتژی و سیاست سازمانها در ایجاد و یا مواجهه با رسانههای اجتماعی
روشهای ترویج رسانههای اجتماعی سازمانی در دستگاههای همراه
تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمانهای ایرانی و خارجی
راههای بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمانها در رسانههای اجتماعی
این همایش با همکاری و مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مرکز ملی فضای مجازی و شرکت ریباز برگزار میشود.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سخنرانان میتوانید به آدرس http://smday.ir مراجعه کنید.