تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: وب اجتماعی

تاریخ ارسال: شنبه، 1 تیرماه 1392  

 

نیمی از کارمندان سازمان‌ها سراغ ابزارهای اجتماعی اینترنتی می‌روند

 
 

حدود نیمی از کارمندان اعلام کردند که ابزارهای اجتماعی اینترنتی میزان توانمندی آن‌ها را افزایش می‌دهد و این در حالی است که 9 درصد آن‌ها هم گفته‌اند که این قبیل ابزارها کارایی آن‌ها را پایین می‌آورد.  

 
 

حدود نیمی از کارمندان اعلام کردند که ابزارهای اجتماعی اینترنتی میزان توانمندی آن‌ها را افزایش می‌دهد و این در حالی است که 9 درصد آن‌ها هم گفته‌اند که این قبیل ابزارها کارایی آن‌ها را پایین می‌آورد.

حدود نیمی از کارمندان اطلاعاتی در سازمان‌ها که رقم دقیق آن‌ها 49 درصد گزارش شده است اعلام کردند که ابزارهای اجتماعی اینترنتی میزان توانمندی آنها را افزایش می‌دهد و این در حالی است که 9 درصد آنها هم گفته‌اند که این قبیل ابزارها کارایی آن‌ها را پایین می‌آورد.

به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، نظرسنجی جدیدی که توسط مرکز Ipsos Public Affairs و با پشتیبانی شرکت مایکروسافت روی 9908 کارمند در 32 کشور جهان انجام شد، نشان داد که نیمی از کارمندان سازمان‌ها به ابزارهای اجتماعی نگاه مثبت دارند.

ابزارهای اجتماعی در اصل به نرم‌افزارهای کاربردی مخصوص ارسال پیام‌های فوری، پیامک، کنفرانس‌های ویدیویی، سیستم‌های انتشار خبر و سایت‌های گروهی از جمله SharePoint گفته می‌شود.

در بین گروهی که به این قبیل ابزارها نگاه مثبت داشتند، 42 درصد بر این باور بودند که ابزارهای اجتماعی قابلیت‌ همکاری‌های داخل سازمانی را برای آن‌ها افزایش می‌دهد و در این میان 39 درصد هم اعلام کرد این ابزارها برای افزایش همکاری‌های داخل سازمانی کافی نیستند و باید از سیستم‌های جامع‌تر در این زمینه استفاده کرد.

بخش قابل ملاحظه‌ای از کارمندان که 93 درصد آن‌ها را تشکیل می‌داد، توضیح دادند که برای افزایش همکاری‌ با همکاران خود از پست الکترونیکی استفاده می‌کنند، 58 درصد توضیح دادند که سایت‌های گروهی و اینترانت‌ها را به کار می‌برند، 56 درصد ابزارهای مخصوص پیام‌های فوری را برای خود مناسب دیدند و 51 درصد هم گفتند که از ابزارهای مخصوص کنفرانس‌های ویدیویی استفاده می‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook