تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: کارگاه

تاریخ ارسال: جمعه، 13 اردیبهشتماه 1392  

 

خبرگزاری فارس دوره تخصصی ارتباطات بحران برگزار می کند

 
 

دوره تخصصی ارتباطات بحران با هدف ارتقای دانش مدیریت بحران در کشور از سوی اداره‌کل آموزش خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.  

 
 

دوره تخصصی ارتباطات بحران با هدف ارتقای دانش مدیریت بحران در کشور از سوی اداره‌کل آموزش خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، خبرگزاری فارس با آسیب‌شناسی نقاط قوت و ضعف رسانه‌ها و روابط‌عمومی نهادهای مختلف در رابطه با بحران‌های طبیعی، سیاسی، اجتماعی و... در نظر دارد دوره‌ای تخصصی را با موضوع ارتباطات بحران (Crisis Communications) برگزار کند.

این دوره نیمه نخست خرداد 92 برگزار می‌شود و علاقمندان باید حداکثر تا تاریخ پانزدهم اردیبهشت، مدارک خود را به نشانی الکترونیکی اداره‌کل آموزش خبرگزاری(edu@farsnews.com) ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان در این دوره ضمن آشنایی با پارامترهای ارتباطات بحران، انواع تاکتیک‌های مواجهه با بحران و نقش روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها در مدیریت بحران را آموزش خواهند دید. همچنین چند نمونه مطالعه موردی بحران‌های سیاسی- اجتماعی و طبیعی مدیریت شده در جهان بررسی شده و کارگاه‌هایی در این باره برای شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد. در پایان دوره نیز به پذیرفته‌شدگان از سوی دانشکده خبر فارس گواهینامه اعطا می‌شود.

برخی سرفصل های این دوره عبارتند از:

1-پارامترهای ارتباطات بحران- Crisis Communications Parameters

2-مطالعات موردی چگونگی مدیریت بحران های مشهور سیاسی، اجتماعی و طبیعی در جهان- Case Studies

3-مطالعه تطبیقی مدیریت چند بحران- Comparative Studies

4-استراتژی های ارتباطات بحران-Crisis Communications Strategies

5-نقش بحران های گذشته در نحوة مواجهه افکار عمومی با بحران جاری-Past Crisis Effect

6-واکنش به بحران و نقش آن در مدیریت بحران-Crisis Response Effectiveness

7-شرایط اضطرار و مدیریت آن-Emergency Situation Management

8-ارتباطات بحران نهادهای دولتی-Crisis Communications for Government Agencies

9-تکنولوژی و مدیریت بحران-Technology and Crisis Communications

10-مدیریت بحران داخلی در عرصه بی نالمللی-Global Crisis Communications

علاقمندان می توانند فرم شرکت در دوره را از اینجا دریافت و تکمیل نمایند. شایان ذکر است به دلیل محدودیت، افراد شاغل در بخش های مرتبط و معرفی شده از سوی نهادها و سازمان‌ها در اولویت پذیرش خواهند بود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook