تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: شنبه، 31 فروردینماه 1392  

 

روزنامه کیهان ۵۰۰ تومان شد

 
 

روزنامه کیهان طی توضیحاتی کوتاه با عنوان "سخنی با خوانندگان گرامی" اعلام کرد که مخاطبانش از این پس برای خرید این روزنامه باید 500 تومان بپردازند.  

 
 

روزنامه کیهان طی توضیحاتی کوتاه با عنوان "سخنی با خوانندگان گرامی" اعلام کرد که مخاطبانش از این پس برای خرید این روزنامه باید 500 تومان بپردازند.

به گزارش ایسنا در این مطلب آمده است: از مدت‌ها قبل علی‌رغم افزایش چند برابری قیمت کاغذ و سایر خدمات و اقلام مورد نیاز تهیه، چاپ و انتشار روزنامه، در مقابل افزایش قیمت آن که طبیعی و منطقی بود، مقاومت می‌کردیم ولی امروزه برخلاف میل باطنی خود ناچار به این افزایش قیمت هستیم و روزنامه کیهان از روز شنبه 31 فروردین‌ماه با بهای 500 تومان که کمترین میزان افزایش است، عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، روزنامه کیهان تا شماره روز پنجشنبه 29 فروردین به مبلغ 300 تومان عرضه می‌شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook