تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: جمعه، 30 فروردینماه 1392  

 

سهم رسانه‏ های اجتماعی، خبر، خرید و سرگرمی از اینترنت

 
 

محققان با بررسی رفتار 25 میلیون کاربر ناشناس مشخص کرده اند که یک کاربر در یک ساعتی که به صورت آنلاین سپری می کند به چه موارد در اینترنت توجه دارد. 

 
 

محققان با بررسی رفتار 25 میلیون کاربر ناشناس مشخص کرده اند که یک کاربر در یک ساعتی که به صورت آنلاین سپری می کند به چه موارد در اینترنت توجه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تحقیقات انجام شده درباره چگونگی سپری شدن وقت کاربران در اینترنت نشان می دهد که استفاده از شبکه های اجتماعی، سرگرمی و خرید آنلاین محبوبترین فعالیتهایی هستند که کاربران برای وقتی که در اینترنت سپری کرده، در نظر می گیرند.

این تحقیق بریتانیا را به عنوان کشوری دانسته است که بیشترین میزان خریدهای اینترنتی در آن صورت می گیرد، این میزان پس از بریتانیا در آمریکای شمالی و استرالیا قابل توجه است.

کاربران اینترنت در بریتانیا 10 درصد از تمام وقت آنلاین خود را در سال 2012 به خریدکردن سپری کرده اند این آمار در آمریکا 9 درصد و در استرالیا 6 درصد است.

شاید این امر تاحدی به فصل کریسمس ارتباط داشته باشد، چرا که در این دوره 370 میلیون ساعت به خرید آنلاین اختصاص داده شده است که این میزان 24 درصد نسبت به میانگین ماهانه افزایش داشته است.

مصرف محتوای خبری همچنین افزایش یافته است اما در میان سه کشور بررسی شده کاربران استرالیایی بیش از دیگران به اخبار آنلاین اهمیت داده اند.

شش درصد از تمام وقتی که کاربران در سال 2012 در اینترنت صرف کرده اند در سایتهای خبری بوده است که این میزان در بریتانیا 5 و در آمریکا 4 درصد بوده است.

این تحقیق همچنین نشان می دهد که بیشترین کاربران شبکه های اجتماعی در آمریکا هستند.

در بریتانیا 13 دقیقه هر ساعت آنلاین در شبکه های اجتماعی و تالارهای گفتگو ، 9 دقیقه در موضوعات سرگرم کننده و شش دقیقه به خرید اختصاص دارد.

در آمریکای شمالی 16 دقیقه به شبکه اجتماعی، 9 دقیقه سرگرمی و 5 دقیقه خرید و در استرالیا کاربران 14 دقیقه را به شبکه های اجتماعی، 9 دقیقه سرگرمی و چهار دقیقه خرید آنلاین سپری می کنند.

در هر سه بازار، زمانی که به خرید آنلاین اختصاص داده می شود هر سال افزایش دارد، اما بریتانیا درمیان کشورهایی است که میزان خرید آنلاین در آن بیشتر از آمریکا و استرالیا است.

جیمز موری مدیر بازاریابی دیجیتال در اکسپرین مارکتینگ سرویس گفت: این فضا مدام در حال تغییر است، ما تاکنون تغییرات بسیاری را در رفتار کاربران مناطق جغرافیایی مختلف مشاهده کرده ایم.



یک ساعت اینترنت بریتانیایی تا حد زیادی شامل شبکه های اجتماعی شده و پس از آن سرگرمی و خرید قرار می گیرد



یک ساعت اینترنتی در آمریکا که 16 دقیقه آن صرف رسانه های اجتماعی، 9 دقیقه سرگرمی و 5 دقیقه صرف خرید می شود

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook