تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: نمایشگاه

تاریخ ارسال: جمعه، 5 آبانماه 1391  

 

آغاز به کار نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از ۸ آبان‌ماه

 
 

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور دو هزار و 380 نشریه از سراسر کشور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها خبر داد. 

 
 

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور دو هزار و 380 نشریه از سراسر کشور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها خبر داد.

به گزارش ایرنا، ˈمحمدجعفر محمدزادهˈ در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در سرای روزنامه نگاران ایران، ˈرسانه، کلام صادقانه و نگاه منصفانهˈ را شعار نمایشگاه نوزدهم مطبوعات و خبرگزاری ها عنوان کرد و افزود: سعی کردیم در این نمایشگاه محیطی فرهنگی و رسانه ای ایجاد کنیم تا میدان مانور برای سیاستمداران فراهم نباشد.

وی در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه نوزدهم مطبوعات در سه بخش مطبوعات، خبرگزاری های رسمی و پایگاه های اطلاع رسانی برگزار می شود، اظهار داشت: 31 استان در نمایشگاه مطبوعات حضور دارند که هر استان نماینده 50 نشریه استانی است.

این مقام مسوول با یادآوری اینکه سال گذشته 570 غرفه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری شرکت دارند، خاطر نشان کرد: امسال 830 غرفه طراحی شده که نسبت به سال قبل از پیشرفت مطلوبی برخوردار بوده است.

محمدزاده بیان داشت: نمایشگاه نوزدهم مطبوعات در 58 هزار مترمربع شامل 52 هزار مترمربع فضای داخلی و مسقف و شش هزار مترمربع فضای بیرونی برای فعالیت های جنبی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: توسعه کیفی مطبوعات از جمله اهدافی است که در برنامه های خود مورد توجه قرار داده ایم و روزبروز به فکر رسیدن به این هدف هستیم.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست خبری به رویکردهای برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها اشاره کرد و درباره شیوه این رویداد رسانه ای به بیان دیدگاه های خود پرداخت.

محمد زاده نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها را یک رویداد بزرگ فرهنگی دانست و گفت: وجود غرفه ها و سالن های تخصصی و برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی از جمله اقداماتی است که در نمایشگاه امسال برای ارایه توانمندی مطبوعات نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که 10 عنوان از کتاب های تخصصی و جدید حوزه رسانه در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها رونمایی می شود، از راه اندازی موزه رونامه نگاری در این نمایشگاه خبر داد.

معاون وزیر ارشاد تصریح کرد که در این موزه سعی بر این است تا سیر تاریخی صنعت روزنامه و به طور کلی مطبوعات نشان داده شود.

محمدزاده سامانه اشتراک و تمبر مطبوعات ایران در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات را از دیگر فعالیت های این نمایشگاه خواند و یادآور شد: علاقه مندان با عضویت در این سامانه می توانند برای عضویت از اشتراک 50 عنوان نشریه استفاده کنند.

وی ادامه داد: طراحی و انتشار تمبر مطبوعات نیز اقدامی برای آشنایی هر چه بیشتر با کارکرد و اهمیت رسانه ها در کشور است.

این مقام مسوول با بیان اینکه تاریخچه رسانه ها و مطبوعات کشور در غرفه ای ویژه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری های تهران ارایه می شود، خاطر نشان کرد: رسانه ها و مطبوعات 23 کشور جهان متقاضی حضور در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات هستند، ضمن اینکه کشورهای قاره های مختلف جهان برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

محمدزاده با یادآوری اینکه آثار برتر گرافیکی فضای رسانه ای کشور نیز در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها انتخاب و معرفی می شود، بیان داشت: در این نمایشگاه مدیران هنری رسانه ها، آثار خود را در زمینه های مختلف در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند و علاقه مندان می توانند با حضور در این بخش از نمایشگاه، در داوری آثار ارایه شده از سوی مدیران هنری سهیم شوند.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با بیان اینکه نقشه ˈاطلس ایرانˈ در قالب برنامه ای ویژه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها رونمایی می شود و افزود: بازدید کنندگان از نمایشگاه نوزدهم مطبوعات می توانند علاوه بر استفاده و بازدید از اطلس ایران از دیگر امکانات در نظر گرفته شده در این رویداد فرهنگی چون کتاب های نفیس تاریخ مطبوعات، دیرینه ها، نشریات مطبوعات، ملزومات موزه و اسناد مرتبط با مطبوعات بازدید کنند.

وی با اعلام اینکه پنج میلیارد ریال بن خرید مطبوعات به بازدیدکنندگان و مراجعه‌کنندگان نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات ارایه می شود، اضافه کرد: این مبلغ برای مرحله نخست در نظر گرفته شده و در صورت استقبال مناسب اقشار مختلف مردم از نمایشگاه، قابل افزایش خواهد بود.

محمدزاده سقف بن‌های در نظر گرفته شده برای اقشار مختلف بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات چون دانشجویان علوم ارتباطات و طلاب حوزه‌های علمیه را متفاوت خواند.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با هدف همگرایی رسانه ها و ایجاد نگاه تخصصی به مطبوعات و رسانه ها از هفتم تا 13 آبان ماه در مصلای تهران برگزار می شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook