تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: مدیریت و سیاست گذاری رسانه

تاریخ ارسال: جمعه، 7 مهرماه 1391  

 

نخستین کنفرانس بین المللی «مدیریت رسانه» برگزار می‌شود

 
 

نخستین کنفرانس بین‌المللی مدیریت رسانه با ماموریت «بهره گیری از دانش و تجربه جهانی برای مدیریت رسانه های ایرانی» برگزار می‌شود.  

 
 

نخستین کنفرانس بین‌المللی مدیریت رسانه با ماموریت «بهره گیری از دانش و تجربه جهانی برای مدیریت رسانه های ایرانی» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت رسانه با مأموریت «بهره گیری از دانش و تجربه جهانی برای مدیریت رسانه های ایرانی» با حمایت سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت و همکاری مؤسسات و سازمان­های رسانه‌های، آموزشی و پژوهشی و دانشگاه های صاحب کرسی در حوزه مدیریت رسانه در سراسر جهان، در 29 و 30 بهمن ماه سال 1391 برگزار خواهد شد.

در این کنفرانس از استادان، پژوهشـــگران و صاحبنظران حوزه مدیریت رسانه و مدیران مجرب رسانه ای دعوت می‌شود با ارائه مقاله، سخنرانی، تجارب مدیریتی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای تحقق هدف اصلی کنفرانس در محورهای معین شده برای کنفرانس همکاری کنند.

نقد و بررسی نظریه‌های نوین مدیریت رسانه، مدیریت رسانه و آینده آفرینی، بررسی جایگاه اخلاق در مدیریت رسانه، مدیریت راهبردی در رسانه، تفکر راهبردی در رسانه، مدیریت رسانه‌های دانش‌بنیان، مفهوم شناسی رسانه پاک، چیستی مدیریت رسانه و نظارت و ارزیابی در سازمان‌های رسانه‌ای از محورهای این کنفرانس در حوزه مباحث نظری است.

چالش‌ها و مسائل مدیریت رسانه، مدیریت بحران و رسانه و مدیریت رسانه در ایران از دیگر محورهای این کنفرانس بین المللی است.

بهره گیری از دانش و تجربه جهانی در حوزه مدیریت رسانه، بومی و نهادینه سازی نظریات مدیریت رسانه، کاربرد و اجرای نظریات جدید مدیریت رسانه، پاسخ به نیاز مدیریت سازمان های رسانه‌ای در محیط پیچیده و متحول رسانه‌ای، جمع آوری، ثبت و طبقه بندی دانش موجود در حوزه‌های جهانی در ارتباط با رسانه از اهداف برگزاری این کنفرانس است.

مهلت ارسال چکیده مقاله تا 15 آبان ماه و مهلت ارسال اصل مقاله تا 15 آذرماه سال جاری خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 22021367 و 22021636 تماس بگیرند و یا به سایت www.icmm.ir مراجعه کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook